וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבלותיו של סבל באיקאה

3.3.2009 / 14:58

אודי הירש פרוץ הדיסק קנה מיטה באיקאה ונתקל בעובד אטום סירב לסייע לו. אם זכרונו לא יבגוד בו, זה הביקור האחרון שלו בהיכל הרהיטים השבדי

לביקור באיקאה ביום חמישי האחרון הגעתי בלי ציפיות. ליתר דיוק, ציפיתי שאסבול, כמו בכל ביקור בהיכל הרהיטים הענק ונטול החלונות, שגובה מחירים כבדים מגבי פרוץ הדיסק ומנפשי המתנגדת באופן עקרוני לסדר, לניקיון ול"פתרונות אחסון". אך לאחר שהבנו שמעבר לדירה גדולה יותר אינו בא בחשבון בשלב הזה, האלטרנטיבה היתה לרענן מעט את מעוננו הנוכחי. האופציה הזולה, גם אם לא השפויה, היתה נסיעה להיכל הרהיטים השבדי בנתניה.

לאחר שהחלטנו לרכוש, בין השאר, מיטה, הגענו לקו הסיום מותשים, מכל בחינה שהיא. ידענו שהשירות העצמי הוא נר לרגליה של איקאה, אבל לא האמנו שניאלץ לשנע לקופות לבדנו גם מיטה גדולה, בגודל 2 מטר על 1.40. כיוון שלפני שנתיים עברתי ניתוח בגבי, ולשמע חריקות המצוקה שבקעו מהחוליות התחתונות לאחר שעה וחצי של שיטוט קלאוסטרופובי במבוך נטול החלונות, ביקשה אשתי ההרה מאחד העובדים עזרה בהורדת הציוד הכבד מהמדפים. העובד התנגד בתחילה, אך אז התרצה והחל לסייע לה, בפנים חמוצות. כשהבחין בי, תהה ברוגז מדוע הוא צריך לסייע לנו. כשהבהרתי לו שאני סובל מפריצת דיסק, ענה: "גם לי יש פריצת דיסק. לפחות תעזור לי". הודעתי לו שנסתדר בלעדיו, ביקשתי את פרטיו והוא עזב את המקום בכעס.

עובד אחר של איקאה שאליו פנינו סייע לנו ברצון. אותו עובד אדיב, אגב, נזקק לעזרה מאחד מעמיתיו כשהוריד את המיטה מהמדף, ללמדכם שהדרישה מהקונים לעשות זאת בעצמם בלתי סבירה בעליל.

אני יודע שהשירות העצמי וחוויית הקנייה המפוקפקת באיקאה הם תוצר לוואי של המחיר הנמוך. עם זאת, בביקור האחרון שם נחצו הגבולות בין יחס קורקטי לדוחה, בין שירות מינימלי לחוסר הגינות. כמו בפעמים הקודמות, הבטחנו לעצמנו בסיום שלאיקאה כבר לא נחזור. למען האמת, כך עשינו בפעמים קודמות, אבל חזרנו על השגיאה, כנראה בשל המנגנון האנושי המכונה "שיכחה" ומצבנו הכלכלי הממוצע. נראה שאיקאה סומכת קצת יותר מדי על פתאים חסרי אופי כמונו.

איקאה: "מתנצלים על תגובת העובד"

מאיקאה נמסר תגובה: "אנו מתנצלים על תגובתו הלא תקינה של העובד, כפי שתואר בתלונה ומבקשים להדגיש כי התנהלותו אינה משקפת את נהלי השירות שאנו מתווים.

מדיניות השרות העצמי באיקאה הינה חלק מקונספט Cash & Carry, המציעה ללקוח שותפות בחוויית הקנייה, בין היתר בנקודת איסוף המוצר, ושותפות זו מובילה להורדת עלויות המוצרים ללקוח. יחד עם זאת, החנות מציבה באזור איסוף המוצרים נציגי שרות שתפקידם לשרת לקוחות הזקוקים לעזרה. אנו מודים ללקוח על פנייתו זו. נפעל לרענון נהלי השירות".

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully