וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תום שנת 2008: סגני הנשיאים והסמנכ"לים בגוגל יקבלו בונוסים של עד 1.64 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

3.3.2009 / 15:57

מנכ"לי החברה, המיליארדרים לארי פייג', סרגיי ברין ואריק שמידט, כהרגלם, לא יקבלו בונוס מזומן כלל



למרות התכווצות הבונוסים בוול סטריט, מנהלים בכירים בענקית האינטרנט גוגל עדיין מקבלים בונוסים כמעט זהים לאלה שקיבלו בשנה שעברה. לפי מסמך שהוציאה הרשות לניירות ערך בארה"ב, קיבלו סגני הנשיאים בחברה והסמנכ"לים בונוסים של בין 1.24 מיליון דולר ל-1.64 מיליון דולר כל אחד עבור שנת הכספים 2008. מנכ"לי החברה, המיליארדרים לארי פייג', סרגיי ברין ואריק שמידט, כהרגלם, לא יקבלו בונוס מזומן כלל.



לפני כחודש נודע כי גוגל, מפעילת מנוע החיפוש המקוון הפופולרי בעולם, ביטלה לאחרונה מספר פרויקטים שלא עמדו בקריטריונים להמשך הפעלתם, במסגרת קיצוץ העלויות של החברה.



גוגל, אשר נודעה בעבר בהטבות ופינוקים לעובדיה, נאלצה להדק את החגורה בעקבות המשבר הנוכחי. בינואר הודיעה החברה כי תפטר 100 מגייסים ותסגור כמה משרדי הנדסה. עוד במסגרת הידוק החגורה קיצצה גוגל בפעילויות הפנאי והקפיטריה החופשית במשרדיה בניו יורק. בסוף חודש נובמבר הודיעה כי תפטר כעשרת אלפים עובדי פרילאנס, אשר תפקידיהם נעו מהנדסה ועד קייטרינג.



גוגל רשמה ברבעון הרביעי רווח נקי של 382 מיליון דולר או 1.21 דולר למניה - נפילה של 68% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת בה רשמה רווח נקי של 1.2 מיליארד דולר או 3.79 דולרים למניה. עם זאת, בניכוי הוצאות והכנסות חד פעמיות, רשמה החברה רווח של 5.1 דולרים למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 4.95 דולרים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully