וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נזריאן וחברת באוהאוס דורשים לבטל את רכישת מתחם חסן ערפה בדרום תל אביב ב-69 מיליון דולר

אריק מירובסקי

3.3.2009 / 16:29

זאת לאחר שכבר העבירו 36 מ' ש'; לטענתם, המצב הכלכלי ומצג לא נכון מצד המוכרים הביאו לביטול העסקה



משפחת המיליארדרים האמריקאית-אירנית נזריאן, באמצעות חברת נזריאן קדישא, וחברת באוהאוס הישראלית, שבבעלות עמוס וינברגר ויעקב קוטלר, הודיעו באחרונה על רצונם לבטל רכישת 28 דונם במתחם חסן ערפה בתל אביב. זאת, לאחר שחתמו על עיסקה לרכישת השטח תמורת 69.3 מיליון דולר עם בעלי השטחים במקום. המוכרים הגיבו כי יעמדו על השלמת העיסקה.



השטח המדובר מהווה כשליש ממתחם חסן ערפה, שגובל בגשר מעריב וברחובות יצחק שדה, דרך בגין, המסגר וריב"ל, ושבתחומו פועלים כיום עשרות עסקים קטנים, בעיקר מוסכים, מסגריות ונגריות. הוא נמצא בבעלות של 142 מוכרים, המיוצגים על ידי הנהלה אותה בחרו מטעמם. על המתחם קיימת תוכנית שמייעדת אותו להקמת 4 מגדלי משרדים ומסחר בני 23-26 קומות, ולהערכת מקורות בתחום הנדל"ן, ניתן להסב חלק מהשטחים גם למגורים.



לפני כחודש העבירו הקונים סכום של 36 מיליון שקל כתשלום ראשון. לאחר מכן הגישו בקשה לדחות את התשלום האחרון על העיסקה, ואולם באחרונה העבירו מכתב, לפיו הם נסוגים מביצוע העיסקה. זאת לנוכח מצגים לא נכונים שהציגו בפניהם הקונים והמצב הכלכלי הקשה.



יו"ר הנהלת המוכרים, פרופ' דב פקלמן, הגיב כי המוכרים הציגו בפני הקונים את מלוא האינפורמציה, וכי זו נבדקה על ידי אנשי מקצוע מטעם הקונים, כך שטענתם אינה נכונה. פקלמן הוסיף, כי בדעת המוכרים לדרוש ממשפחת נזריאן ומבאוהאוס להשלים את העיסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully