וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכי שלום: החששות מפני מופרכים; איש מעובדי פרי גליל לא ייפגע

חיים ביאור

3.3.2009 / 18:15

זכי: לא רק שאשמור על תנאי השכר הקיימים, אלא אשפר אותם; אני מתכוון לגייס עוד מאות עובדים קבועים


"החששות של עובדי פרי גליל לנוכח האפשרות שארכוש את המפעל, מופרכים. איש מהם לא יפוטר. להיפך, יש להגדיל את כושר הייצור של המפעל וחסר שם כוח אדם. לשם כך אני מתכוון לגייס עוד מאות עובדים קבועים, שיתווספו ל-150 העובדים המועסקים במפעל" - כך אומר ל-TheMarker זכי שלום, הבעלים של רשת חצי חינם.

שלום, שרכש באחרונה את יקבי בנימינה תמורת 13.5 מיליון דולר, מעסיק ברשת שבבעלותו 3,000 עובדים, רבים מהם עובדי חברות קבלניות ועובדים במעמד של זמניים, בעוד שיתר העובדים משתכרים לא הרבה מעל רמת שכר המינימום במשק. לפני שנתיים בדיוק נרצח אחד המאבטחים של חצי חינם, יום טוב דואק, על ידי שודד, ואלמנתו העלתה טענות קשות על יחסה של הנהלת הרשת למשפחתו, טענות שהוכחשו בחצי פה על ידי הנהלת חצי חינם.

בנוסף, בעבר נעצר שלום ונחקר במשטרה בשל העסקת עובדים זרים ללא היתר.

עובדי פרי גליל חוששים מכניסתך לבעלות במפעל, מחשש שתנהיג שם שכר ירוד אף יותר מזה הקיים היום במפעל

"אני רוצה להרגיע את עובדי פרי גליל גם בתחום תנאי ההעסקה שלהם. אני יודע שיש במפעל הסכם קיבוצי עליו חתומה ההסתדרות, המעניק לעובדי פרי גליל זכויות כספיות שונות", אומר שלום. למרות שאצלי ברשת העובדים מועסקים בחוזים אישיים, אכבד את קיומו של ההסכם הקיבוצי בפרי גליל".

"לאחר שתאושר העסקה לרכישת המפעל על ידי, אכנס את העובדים ואסביר להם למה החיבור הזה בינם לבין חצי חינם הוא הצעד הנכון. ואני גם מתכוון להיפגש עם הבחור ההוא מוועד העובדים (מוטי חזיזה – ח"ב) כדי שנשתף פעולה. לא רק שאשמור על תנאי השכר הקיימים של העובדים, אלא אשפר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully