וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הרכב בארה"ב בשפל של 27 שנים: מכירות ג'נרל מוטורס ופורד נחתכו במחצית בפברואר

סוכנויות הידיעות

3.3.2009 / 21:53

נפילה של כ-40% במכירות יצרניות הרכב היפאניות טויוטה, הונדה וניסאן



מכירות ענקיות המכוניות ג'נרל מוטורס ופורד בארה"ב נחתכו במחצית בחודש שעבר, על רקע הערכות כי סך מכירות הרכב בארה"ב נפלו בפברואר לשפל של כמעט 27 שנים.



ג'נרל מוטורס, יצרנית המכוניות הגדולה בארה"ב אשר הודחה בשנה שעברה על ידי טויוטה היפאנית מהתואר יצרנית הרכב הגדולה בעולם, דיווחה על נפילה של 53% במכירותיה בארה"ב בפברואר לכ-126 אלף כלי רכב. פורד, יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בארה"ב, רשמה נפילה של 48% במכירותיה בארה"ב בחודש שעבר, לפחות מ-96 אלף כלי רכב.



טויוטה היפאנית, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, רשמה נפילה של כמעט 40% במכירותיה בארה"ב בחודש שעבר, לפחות מ-110 אלף כלי רכב. הונדה היפאנית רשמה נפילה של 38% במכירותיה בארה"ב בפברואר לפחות מ-72 אלף כלי רכב; ניסאן היפאנית דיווחה על נפילה של 37% במכירותיה בארה"ב, לכ-54 אלף כלי רכב.



פולקסווגן הגרמנית, יצרנית המכוניות הגדולה באירופה, דיווחה על ירידה מתונה יחסית במכירותיה בארה"ב בפברואר, בשיעור של 17.5%, לפחות מ-14 אלף כלי רכב.



יצרניות מכוניות היוקרה דיווחו אף הן על ירידה מתונה יחסית במכירות. דיימלר הגרמנית רשמה נפילה של בקרוב ל-21% במכירותיה בארה"ב בפברואר לפחות מ-16 אלף כלי רכב. BMW רשמה ירידה של 35% במכירותיה בארה"ב לפחות מ-16 אלף כלי רכב; פורשה דיווחה על ירידה של 11.5% במכירותיה בארה"ב לכ-1,500 כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully