וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן ברונפמן רכש בניין בכיכר מסריק

גיא ליברמן

4.3.2009 / 8:36

חברה בבעלות ברונפמן ובנו זכתה במכרז לרכישת בניין ביטוח לאומי ב-21 מיליון שקל. הבניין יכול לשמש למגורים ולמסחר

חברת NRVISION, שבשליטת ח"כ לשעבר רומן ברונפמן ובנו צביקה, רכשה את בניין הביטוח הלאומי שברחוב מסריק פינת חביבה רייך בתל אביב, תמורת 21 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). הבניין הוצע למכירה במכרז שקיים הביטוח הלאומי, במסגרתו נקבע מחיר מינימום של 13 מיליון שקל עבור הבניין.

על אף ששוק הנדל"ן סובל בימים אלה ממחסור בעסקות לרכישת מבנים וקרקעות, לא פחות מ-38 הצעות הוגשו לביטוח הלאומי - מה שמרמז על הפוטנציאל שיזמים רואים בו.

החברה, שבשליטת משפחת ברונפמן, היא גוף השקעות פרטי שעוסק ביזמות נדל"ן. בין השאר היא שותפה בבעלות על שני מתחמים גדולים שנרכשו בשנים האחרונות במתחם לבונטין בתל אביב: מתחם בית הקבלן ומתחם הפניקס.

בניין הביטוח הלאומי בכיכר מסריק הוא מבנה בן שלוש קומות מעל קומת קרקע. הבניין ממוקם על מגרש בשטח של 600 מ"ר, כשגודלו הבנוי הוא 1,100 מ"ר. ייחוד המגרש הוא בכך שהוא מאפשר סוגים שונים של שימושים - מגורים או מסחר ואף עירוב שלהם. בנוסף, זכויות הבנייה מתירות תוספת משמעותית של כמה מאות מ"ר, כשבניגוד לבניינים אחרים בתל אביב שמיועדים לשימור, ניתן להרוס את הבניין ולבנות חדש תחתיו.

צביקה ברונפמן, שאישר את זכיית החברה שבבעלותו במכרז, ציין כי בשלב זה הוא אינו רוצה לחשוף את תוכניות החברה לגבי המגרש, ואמר: "מה שמשך אותנו הוא המיקום. לכן הבענו אמון בקרקע ובנכס. התאזרנו בסבלנות זמן רב תוך למידת השוק. במגרש ובנכס עם מיקום כזה ופוטנציאל כזה לא נתקלנו, ולכן הלכנו על זה בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully