וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי פורקס: מצב המשק המקומי אינו מעודד סחורים לרכוש את שקל; תמיכה בשער של 4.15 שקלים לדולר

TheMarker

4.3.2009 / 11:09

לדברי האנליסטים "נתוני האבטלה שפורסמו מצביעים על התרחבות המעגל ומעידים כי תחתיתו של המשבר עדיין לפנינו". אמש עודכנה תחזית הצמיחה של המשק בישראל כלפי מטה ושוב החלישה את המטבע המקומי. השער היציג ננעל אמש על רמה של 4.2060



בעקבות התחזקות הצמד דולר שקל לעבר רמה של 4.22 שקלים לדולר מעריכים היום האנליסטים של איזי פורקס כי המשך פרסומים לא מעודדים על המשק המקומי לא מספקים סיבה למרבית הסוחרים לרכוש את השקל. נקודות תמיכה נמצאות בשערים: 4.15, 4.17, ו-4.2 שקלים לדולר. התנגדות תימצא בשער של 4.25, 4.3, 4.35 שקלים לדולר.



לדברי האנליסטים "נתוני האבטלה שפורסמו מצביעים על התרחבות המעגל ומעידים כי תחתיתו של המשבר עדיין לפנינו". אמש עודכנה תחזית הצמיחה של המשק בישראל כלפי מטה ושוב החלישה את המטבע המקומי. השער היציג ננעל אמש על רמה של 4.2060.



בעולם נסחר ההמטבע האמריקאי במגמה מעורבת אמש מול מרבית המטבעות העיקריים. ברננקי אמר אמש בעדותו לסנאט כי "נראים לאחרונה ניצנים התחלתיים של מגמת שיפור בביצועי המשק המקומי". באיז פורקס מעריכים כי, אמרה זו בלמה את ירידות השערים החדות של מדדי וול סטריט אמש.



הנתונים הכלכליים שפורסמו אמש לא הלכו יד ביד עם אמרתו של ברננקי ואותתו כי המשבר ממשיך מחריף. נתוני מכירות בתים קיימים יצאו נמוכים מהערכות המוקדמות ולא תרמו למרבית המשקיעים להיות מושפעים מדבריו של יו"ר הפדרל ריזרב.



עוד הוסיף ברננקי כי יהיה צורך להגדיל את הסיוע לענף הבנקאות וכי הזינוק בגירעון התקציבי במדינה הוא בלתי נמנע. שר האוצר, גייטנר, אמר אמש כי ישנו צורך ממשי בהפחתת החוב האמריקאי והבנק המרכזי יאלץ לחשוב על פתרונות נוספים במגרת המדיניות הפיסקאלית המרחיבה שלו - כיצד להשיב את הכלכלה האמריקאית למסלולה התקין. היום אמורים להתפרסם נתוני התעסוקה ה–ADP , נתוני מדד מנהלי הרכש וספר הבז'.



מחירי חבית הנפט התייקרו אמש לאחר יום של צניחת מחירים. לפני יומיים, צנחו מחירי הזהב השחור באופן החד ביותר מאז תחילת השנה. באיזי פורקס מעריכים כי, העלייה במחיר הנפט אמש הגיעה בעקבות צפי לגידול בביקוש לדלק מכוניות בארה"ב ותחזיות לצמצום בתפוקה מצד אופ"ק. מחר אמור להתפרסם נתון המלאים השבועי בארה"ב, כאשר הצפי מדבר על עלייה במלאי הנפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully