וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי גליל תימסר לכונס נכסים שימכור אותה לחצי חינם ב-105 מ' ש'

עמירם כהן

4.3.2009 / 10:03

בוטלו אסיפות הנושים שאמורות היו להתקיים הבוקר



הובטחה זכייתה של רשת חצי חינם בתשלובת ויטה פרי הגליל. זאת, לאחר שהמנהלים המיוחדים של ויטה פרי הגליל, עו"ד עופר אטיאס ודייב גל, ביטלו את אסיפות הנושים שאמורות היו להתקיים הבוקר. התשלובת תימסר לכונס נכסים, ותימכר על ידו לרשת חצי חינם ב-105 מיליון שקל. חצי חינם זכתה אתמול בהליך ההתמחרות בין כמה מציעים שהגישו הצעות לרכישת התשלובת מכונס נכסים.



במגעים שקיימו אמש המנהלים המיוחדים של התשלובת עם הקבוצות שעמדו להגיש הצעות להסדר נושים בנסיון לשפר את הצעותיהן, לא הושגו הבנות, ולכן החליטו המנהלים למסור אותה לכינוס נכסים.



הכספים שיצטברו בקופת כונס הנכסים לאחר העברת התמורה מחצי חינם, עשויים להגיע ל-240 מיליון שקל - 105 מיליון שקל מהווים את התמורה מרכישת החברה; 80 מיליון שקל מהווים את שווי מלאי הסחורה המוגמרת; 30 מיליון שקל הם חובות של לקוחות; שווי רכוש החברה ומפעליה נאמדים בכ-30-20 מיליון שקל.



מדובר בהישג גדול לבנקים ולמנהלים המיוחדים של התשלובת, שניהלו את מכירתה. אלו, יחזירו לעצמם את מרבית החוב, בסך 147 מיליון שקל, גם לאחר שקופת הכינוס תעביר חלק מהתמורה לנושים אחרים.



ל-TheMarker נודע כי רשת חצי חינם השיגה הבנות עם הבנקים (נושים מובטחים) - שהם בעלי עדיפות בקבלת התמורה מקופת הכינוס - כי גם הנושים האחרים יקבלו מקופת הכינוס את רובו ככולו של החוב. החקלאים יקבלו 27 מיליון שקל והעובדים יקבלו 12 מיליון שקל. זאת, אף שהסכום המדוייק לא הוסכם סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully