וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעשועון ההיכרויות הישראלי "משחק מקדים" ישודר בפריים טיים של הערוץ המסחרי הגדול בפולין

אופיר בר-זהר

4.3.2009 / 16:13

התוכנית תעלה לאוויר ביום שבת הקרוב



הצלחה לפורמט הישראלי משחק מקדים: לאחר ששודר בערוץ 10 וכן בטלוויזיה הרומנית יעלה לאוויר ביום שבת הקרוב הפרק הראשון של הסדרה בטלוויזיה הפולנית. בשנים האחרונות נרכשו זכויות ההפקה של הפורמט על ידי 11 מדינות בעולם וביניהן ארה"ב, אירלנד, איטליה, קנדה, וצרפת.



כל העסקות למכירת התוכנית נרקמו ובוצעו באמצעות אבי ארמוזה, הבעלים של חברת הפצת התוכן הבינלאומית ARMOZA FORMATS, אשר מכרה בשנים האחרונות את "משפחה חורגת", "צחוק מהעבודה" "בלתי נתפס" ואף את "נקמת המחוננים" שלא זכתה להצלחה רבה.



שעשועון השידוכים הישראלי המקורי הופק על ידי חטיבת ההפקות של JCS. בפולין תשודר התוכנית בערוץ המסחרי הגדול בפולין, POLSAT TV, בהנחיית Kasia Cichopek, אחת המגישות הידועות בפולין.



לדברי אבי ארמוזה, "'משחק מקדים' מביאה מבט רענן וחדשני לז'אנר של תוכניות השידוכים. במעגליות המקובלת בעולם הטלוויזיה חוזרות כיום תוכניות השידוכים ללב לוח השידורים ברחבי העולם. אנו שמחים ש'משחק מקדים' נמצאת במקום מכובד במגמה זו".



מנהל חטיבת ההפקות של קבוצת JCS, סער יוגב, מסר: "אנו רואים בפיתוח תוכניות טלוויזיה לשוק הבינלאומי יעד מרכזי. ההצלחות האחרונות רק מעידות על הפוטנציאל ואנו מתכננים להעמיק את ההשקעה בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully