וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני פרל חשוד בהונאת פונזי של עשרות מיליוני שקלים

הבעלים של קב' ריאליטי נעצר על ידי מפלג ההונאה והובא לבימ"ש השלום בת"א. פרל: העסק בקריסה, אני חייב מיליוני ש' לשוק האפור

משטרת ישראל עצרה היום את רוני פרל, הבעלים של קבוצת ריאליטי, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. במלים אחרות, מדובר בחשד להונאת 'פונזי', שבה האחרונים בתור מממנים את התשואה לקודמים. פרל הובא לבית משפט השלום בת"א על ידי מפלג ההונאה.

פרל, בן 47 תושב רמת גן, חשוד כי בהיותו בעלים ומנהל של חברת ריאליטי ופנמה פסיפיק בע"מ, פנה לאלפי לקוחות תמימים בעלי יחידות נופש בארץ ובחו"ל והחתים אותם על עסקה פיננסית הנושאת ריבית של עשרות אחוזים בשנה וקיבל לידו במרמה מיליוני שקלים.

בחיפוש שנערך במשרדי החברה נתפסו עשרות חותמות של חברות שונות. על פי החשד, החשוד תכנן מראש להונות את הלקוחות התמימים, פיתה את הלקוחות הרבים על ידי הבטחת תשואה "דמיונית" של עשרות אחוזים בשנה כאשר כספי הלקוחות האחרונים משמשים למימון תשלום הריביות ללקוחות הקודמים. בחקירתו הודה כי העסק בקריסה פיננסית וכי הוא חייב מיליוני שקלים לשוק האפור.

בחודשים האחרונים ריאליטי היתה אחד המפרסמים האגרסיביים ברדיו, והציעה "חילוץ" מיחידות נופש תוך הבטחות לתשואה גבוהה בהשקעות אלטרנטיביות. פרל עצמו, פרסם מאמרים בהם הוא קורא לציבור בעיל היחידות, לפנות אליו, כמו בדוגמה הבאה:

"קבוצת 'ריאלטי' עוזרת ללקוחות להתפטר מהיחידה ומטפלת בהעברת הבעלות, בניהולה או ב"המתתה", תוך מתן אפשרות למחזור הכסף שאבד ורווחים על השקעה פיננסית אלטרנטיבית. היות ולקוחות רבים נתקעו עם היחידות מפאת חוסר אטרקטיביות טוטאלי, ומחויבים בתשלום דמי אחזקה גבוהים, מציעה 'ריאלטי' למנף את ההשקעה הראשונית לעסקה פיננסית כדאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully