וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל באמריקה ולקוח של סיטי? הבנק מוזיל את תשלומי המשכנתא

סוכנויות הידיעות

4.3.2009 / 17:41

סיטי תפחית באופן זמני את תשלומי המשכנתא של לווים מובטלים בארה"ב ל-500 דולר בממוצע


ענקית הפיננסים הכריזה אתמול על תוכנית שנועדה לסייע לבעלי בתים מובטלים להימנע מעיקול בתיהם, אשר במסגרתה תפחית באופן זמני את תשלומי המשכנתא של לווים מובטלים המפגרים בתשלומיהם.

לפי הודעת סיטי, יפחית הבנק באופן זמני את תשלומי המשכנתא החודשיים של לווים מובטלים ל-500 דולר בחודש בממוצע, במידה שהלווים מפגרים בתשלומיהם ב-60 יום לפחות. לפי סיטי, הלווים יורשו לבצע את התשלומים הנמוכים יותר במשך שלושה חודשים, כאשר באותה תקופה תבטל סיטי את הריבית ולא תדרוש מהם לשלם קנסות על איחורים.

כדי להתקבל לתוכנית, צריכים הלווים להיות בעלי בית שקיבלו משכנתא מחטיבת המשכנתאות של סיטי, בסכום של 417,500 דולר או פחות. סיטי מחזיקה 1.4 מיליון משכנתאות במאזניה, בנוסף ל-4 מיליון משכנתאות שעליהן היא אחראית לגבייה מטעם מלווים אחרים - בעלי אותן משכנתאות לא יהיו זכאים להשתתפות בתוכנית.

תוכניתה של סיטי מגיעה על רקע תוכניתו של ממשל אובמה להילחם בעלייה במספר עיקולי הבתים בארה"ב ולסייע ללווי המשכנתאות, במטרה לייצב את שוק הדיור האמריקאי. במסגרת תוכניתו של אובמה הקציב הממשל 75 מיליארד דולר לצמצום תשלומי המשכנתא עבור כ-9 מיליון בעלי בתים בארה"ב. בשבוע שעבר הגדיל הממשל את אחזקותיו בסיטי, לה הזרים 45 מיליארד דולר ב-2008 בתמורה למניות בכורה, ל-36%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully