וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי חברת ריאליטי לחילוץ מיחידות נופש נעצר בחשד להונאת פונזי

הילה רז

4.3.2009 / 17:16

רוני פרל נחשד כי הבטיח ללקוחותיו תשואות נאות - ושילם אותן בכספם של לקוחות אחרים



מאת יובל גורן והילה רז



רני פרל, בעל חברת ריאליטי - האמורה לסייע לבעלי יחידות נופש להיפטר מהן, נעצר בחשד שהוציא 10 מיליון שקל במרמה מבעלי יחידות נופש לאחר שהבטיח להם רווחים של עשרות אחוזים בעסקאות שווא.



מפלג ההונאה של משטרת תל אביב עצר אתמול את פרל, תושב רמת גן בן 48, בחשד שהצליח להוציא במרמה כספים מ-1,200 בעלי יחידות נופש בישראל, לאחר שהחתים אותם על עסקה פיננסית והבטיח רווחים של עשרות אחוזים בשנה. על פי החשד, האיש הפעיל את מעשי ההונאה בשיטת פונזי, כאשר כספי הלקוחות האחרונים שגייס שימשו למימון הריביות של הראשונים שהביאו לו מאות אלפי שקלים כל אחד.



בעת מעצרו טען פרל כי הוא חייב מיליוני שקלים לגורמים בשוק האפור לאחר שהעסק בניהולו קרס. היום לאינטרנט הוא הובא לבית המשפט בתל אביב להארכת מעצרו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים לצורך המשך החקירה.



לגרסת המשטרה, בחיפוש בביתו של פרל, שהיה הבעלים ומנהל של החברות ריאליטי ופנמה פסיפיק, נמצאו עשרות חותמות של חברות החשודות כחברות קש שאליהן העביר את כספי הלקוחות אותם רימה לפי החשד. מנגד, סנגורו של החשוד טען כי מדובר בסכסוך אזרחי בין החשוד לבין לקוחותיו, וביקש לשחרר אותו מהמאסר.השופטת הדסה נאור האריכה את מעצרו בשישה ימים וקבעה בהחלטתה כי בידי המשטרה ראיות המקיימות חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו בשיטת העוקץ.



לפי אתר האינטרנט של ריאליטי, החברה עוסקת במתן שירותים עסקיים הכוללים פתרונות לבעלי יחידות פתרונות פיננסיים ללקוחות פרטיים ולבתי עסק. "לחברה למעלה מ-3,000 לקוחות שנהנים מעסקאות פיננסיות מניבות בתחומי נדל"ן ותיירות. מהיום בו נוסדה החברה חרותים על דגלה מצוינות ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר" נכתב באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully