וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון שני ברציפות של רווחיות לסאפיינס: ההכנסות טיפסו ב-8% ל-11 מ' ד' והרווח הנקי עלה למיליון ד'

שמואל שוסטר

4.3.2009 / 17:57

תוכנית הארגון מחדש הביאה להכפלה של הרווח התפעולי שהסתכם ב-774 אלף דולר


בעוד שהשווקים ממשיכים לקרוס נראה כי התוכנית לארגון מחדש, עליה הכריזה סאפיינס, מתחילה להראות תוצאות. החברה, שנסחרת בבורסות של ת"א ונאסד"ק ונמצאת בשליטת פורמולה (70%), רשמה רבעון שני ברציפות של רווחיות. הכנסותיה ממשיכות לצמוח וגם הרווח הנקי ממשיך לצמוח בצורה נאה.

בשורה העליונה רשמה סאפיינס גידול של 8% בהכנסותיה ברבעון הראשון של 2009, שהסתכמו ב-11 מיליון דולר. זאת, בהשוואה להכנסות של 10.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ובדומה להכנסותיה ברבעון הקודם.

צמצום הוצאות המחקר והפיתוח וירידה בהוצאות השיווק והכלליות הביאו לזינוק של 160% ברווח התפעולי שהסתכם ב-774 אלף דולר. זאת, בהשוואה לרווח תפעולי של 301 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי במיליון דולר, או 5 סנט למניה. זאת, לעומת הפסד של 1.1 מיליון דולר, או 5 סנט למניה ברבעון המקביל ורווח של 375 אלף דולר, או 2 סנט למניה ברבעון הקודם.

בסיכום שנתי הסתכמו הכנסותיה של סאפיינס ב-2008 ב-43.5 מיליון דולר, גידול קל בהשוואה להכנסות של 42.4 מיליון דולר ב-2007. בשורה התחתונה הסתכם ההפסד הנקי השנתי ב-344 אלף דולר לעומת הפסד של 2.5 מיליון דולר אשתקד.

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר בעקבות פרסום הדו"חות: "אנו שמחים לסכם בצורה חיובית ביותר את הרבעון הרביעי של שנת 2008 ואת השנה כולה. התוצאות הכספיות שלנו מלמדות על שיפור הן בשורת ההכנסות והן בסעיפי הרווח השונים, לרבות שיפור ברווח התפעולי זה רבעון תשיעי ברציפות, כאשר במקביל החברה מציגה שיפור מתמיד באיתנותה הפיננסית.

מבחינה עסקית, אנו פועלים כדי להמשיך מגמה זו הודות לשני מנועי הצמיחה המרכזיים שלנו. מנוע צמיחה ראשון הינו משפחת מוצרי הביטוח שנהנו בשנה האחרונה מעלייה נאה בביקושים תוך חיזוק מעמדה של החברה בשוק זה במיוחד בתחום חיסכון ארוך טווח וביטוח משנה.

מנוע צמיחה שני הינו פלטפורמת ה-eMerge שמבטיחה פתרונות תוכנה חדשניים באופן מהיר ויעיל תוך חיסכון תקציבי ללקוחתנו. הגידול בהיקפי הפעילות שלנו הושג בחו"ל ובישראל, כאשר הוא נבע גם מהסכמים שנחתמו עם לקוחות חדשים, חוזי המשך עם לקוחות קיימים וחזרה של לקוחות עבר לפעילות שוטפת מול סאפיינס".

מניית סאפיינס נסחרת במחיר של 95 סנט, המשקף לחברה שווי של 20.5 מיליון דולר. מתחילת השנה איבדה המניה כ-55% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully