וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאטה ונצ'רס וורטקס משקיעות ארבעה מיליון דולר נוספים בחברת קומאביליטי

גיא גרימלנד

5.3.2009 / 9:13

קומאבליטי מפתחת מערכות לתפעול מנויים ושירותים המיועדת לספקי שירות ורשתות סלולריות


קרנות הון סיכון סטאטה ונצ'רס וורטקס הישראלית מרחיבות את סיבוב ההשקעה בקומאביליטי משישה לעשרה מיליון דולר. לפני כשנה הכריזה החברה על סיבוב ההשקעה הראשון של שישה מיליון דולר. מאז הכריזה קומאביליטי על שותפות פיתוח (CTDP) עם חברת סיסקו ועל פרויקט משותף עם חברת אורקל. לפני כחודש הכריזה החברה על לקוח Tier-1 באירופה, שקנה מערכת לניהול מיליוני משתמשים רשומים בסביבת סיסקו. סבב גיוס הון החדש יאפשר לחברה לגייס עובדים נוספים בתפקידי תכנות, בדיקות וביצוע פרויקטים ולהיענות לביקוש למוצריה.

קומביליטי החלה את דרכה לפני כשלוש שנים במימון עצמי מפרויקטי ייעוץ בתחום. המוצר המרכזי של קומביליטי קרוי נקסוס (neXus). מדובר במערכת לתפעול מנויים ושירותים המיועדת לספקי שירות ורשתות סלולריות.

אלון פישמן, מנכ"ל קומאביליטי: "דווקא בתקופה מאתגרת כמו הנוכחית, ספקי שירות מחפשים דרכים לבדל שירותים ולשפר את התפעול למרות האקלים הכלכלי, הביקוש לשירותי נתונים בסביבת ה-Mobile ולתקשורת קוית צומח בקצב גדול".

מוטי בן-אריה, שותף מנהל בקרן ורטקס: "פיתרון קומאביליטי מדבר אל ספקי שירות, שמוכרחים לספק שירותי משתמשים מותאמים אישית בכדי להצדיק ולהחזיר את השקעתם בתשתיות רשת מתקדמות, אבל נרתעים מהסיבוך הארכיטקטוני והתפעולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully