וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אימפקטיה - בה השקיע בעבר השר רפי איתן - פיטרה 10 מתוך 15 עובדיה

גיא גרימלנד

5.3.2009 / 9:39

החברה עוסקת בהטמעת פרסומות בהודעות אימייל; נמצאת במגעים למכירתה או למכירת הקניין הרוחני שלה



חברת הסטארט-אפ הישראלית אימפקטיה, העוסקת בהשתלת פרסומות במיילים, פיטרה את מרבית עובדיה - כעשרה מתוך כ-15 עובדים. אייל מגן, ששימש כמנכ"ל החברה, כבר אינו ממלא תפקיד בחברה ובימים אלו משמש כמנכ"ל חברת הקלינטק צ'ק לייט. עם זאת, הוא מציין בשיחה עם TheMarker כי נעשים מהלכים להצלת החברה, ככל הנראה למכירתה או מכירת הקניין הרוחני שלה.



אימפקטיה טכנולוגיות היא חברת הסטארט אפ שהוקמה כספין אוף מחברת שירותי התוכנה בלו סיסטמס, של חבר הכנסת לשעבר והשר לענייני גימלאים רפי איתן. עד כה גייסה החברה כשני מיליון דולר מעופר היי-טק, רוני ענב, מייסד הממד החדיש שנמכרה עבור 650 מ' ד' ל-BMC; וחברת GBM. לפי חברת המחקר IVC-ONLINE, רפי איתן היה אחד ממשקיעי הסיד של החברה.



אימפקטיה טכנולוגיות פיתחה פתרון תוכנה ארגוני שהופך את הודעות הדואר האלקטרוני היומיומיות היוצאות לכלי שיווקי, על ידי הוספת מסרים שיווקיים ופרסומיים להודעות. המוצר משתלב במערכות הארגוניות ובכך ממנף את המידע הגלום במערכות אלו לצורך יצירת פילוחים מדויקים.



ממשרד יחסי ציבור של עופר היי-טק נמסר בתגובה: "החברה מנהלת מגעים עם כמה גורמים בתחום ההיי-טק הן בארץ ובחו"ל למכירת החברה. החברה פועלת כרגיל לאחר שעברה צעדי התייעלות הצחייבים עקב צורך השעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully