וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה במלם תובעת ממלם מערכות 820 אלף שקל בטענה שפוטרה משום שאימצה ילד

חיים ביאור

5.3.2009 / 12:13

לדברי התובעת, מנכ"ל החברה הודה בפניה כי ההחלטה על סיום תפקידה בחברה אינה נובעת מסיבות מקצועיות



סמנכ"לית השיווק בחברת מלם מערכות, סימה סימון, תובעת את החברה ואת בעל השליטה בה, שלמה אייזנברג, ב-820 אלף שקל, בטענה כי אייזנברג פיטר אותה בניגוד לחוק, רק משום שהיתה בחופשת לרגל אימוץ ילד.



בתביעה שהגישה סימון לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, היא טוענת כי שלולא החופשה אליה יצאה לצורך אימוץ ילד, היא היתה ממשיכה כיום בעבודתה בחברת מלם בתפקיד אותו היא ביצעה לדבריה "במיומנות ובמקצועיות". לטענתה, היא עבדה בחברה "סביב השעון" , הפגינה כישורי ניהול מעולים,והביאה את החברה לצמיחה קבועה בכל פרמטר רלוונטי, בתקופת מיתון קשה בשנים 2003-2000.



מכתב התביעה שהגישה סימון, עולה כי לקראת סוף חופשת האימוץ שלה היא זומנה למשרדו של אייזנברג, וזה הודיע לה על פיטוריה. "ישנן שתי דרכים לסיים את ההתקשרות: הראשונה, בהסכמה. השנייה, שמלם תוציא מכתב חד צדדי על הפסקת ההתקשרות עמך. אני מעדיף את הדרך הראשונה", אמר לה אייזנברג. לטענת סימון, אייזנברג הודה בפניה כי ההחלטה על סיום תפקידה בחברה אינה נובעת מסיבות מקצועיות או מתפקודה בעבודה.



סימון טוענת בתביעה כי לא היתה עילה אמיתית לפיטוריה, למעט אמירות סתמיות של איזנברג, כגון "לא נתת לי רוח גבית" או "אני מעריך שאין לך את היכולת להתחבר לתהליך שהחברה עוברת כעת". לטענתה, ההתנהגות כלפיה היא משפילה, פוגענית, שלא בתום לב ותוך הפרה גסה של חוקי העבודה. כתוצאה מכך, נגרמו לה עוגמת נפש, תחושת עלבון, תסכול והפיטורים הלא מוצדקים הובילו אותה לאבטלה.



כתב התביעה של מלם מערכות טרם הוגש לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully