וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטראלימס חתמה על הסכם לאספקת תוכנת מעבדה לחברת ביוטכנולוגיה אמריקאית בהיקף של 4 מיליון דולר

ניר צליק

5.3.2009 / 12:21

הפיתרון של סטראלימס ישמש את מעבדות החברה האמריקאית לאבטחת איכות ולהקטנת מספר אנשי התחזוקה



סטארלימס, המתמחה בתוכנות לניהול מידע במעבדות, חתמה על הסכם עם חברת ביוטכנולוגיה אמריקאית להחלפת מערכות המעבדה בהיקף 4 מיליון דולר. סטארלימס תתקין עבור החברה את מערכותיה, תייעץ לה ותספק לחברה האמריקאית תמיכה במהלך השנה הראשונה.



הפיתרון של סטארלימס ישמש את מעבדות החברה האמריקאית לאבטחת איכות באירופה, ארצות הברית, אירופה ואסיה. בנוסף, תשמש התוכנה לניהול המידע המדעי. עוד ישתמש הלקוח במערכת מבוססת האינטרנט של סטארלימס כדי להקטין את מספר אנשי תחזוקת המערכת הקיימים וכן את מספר הממשקים הקיימים של המערכות המיושנות.



סטאלימס סיימה את הרבעון הרביעי עם הכנסות של כ-7 מיליון דולר לעומת הכנסות של 6.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 4.5%. עם זאת, הוצאות התפעול שעלו קלות, מ-3.4 מיליון דולר ל-3.7 מיליון דולר, מנעו מהעלייה לעבור לשורת הרווח הנקי, שהסתכם בכ-673 אלף דולר או 8 סנטים למניה לעומת 981 אלף דולר או 11 סנטים למניה ברבעון המקביל אשתקד.



בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח נקי של 780 אלף דולר או 9 סנטים למניה לעומת רווח נקי של כמיליון דולר או 12 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. מניית סטארלימס איבדה ב-12 החודשים האחרונים כ-46% מערכה, והיא נסחרת לפי מחיר של 3.72 דולרים למניה, המשקפים לחברה שווי של 31.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully