וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב באר יעקב שחדר לתיבות דואר של בחורות והעתיק מהן תמונות עירום

הילה רז

5.3.2009 / 12:52

הנאשם, יעקב מנחם, ניחש את התשובה לשאלה הסודית לצורך אימות הסיסמא וקיבל גישה לתיבת הדוא"ל



פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום כתב אישום נגד מאור מנחם (33), מבאר יעקב הנאשם בחדירה ל- 30 תיבות מייל של מנויות באתרים: וואלה!, פייסבוק ומקושרים, השתלטות על תיבת המיילים שלהן והעתקת תמונות ומידע מהמייל שלהן למחשבו הפרטי. מנחם מואשם בעבירות של פגיעה בפרטיות וחדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, ושיבוש או הפרעה למחשב או לחומר מחשב.



מכתב האישום עולה כי במהלך 2008 איתר מנחם כתובות דוא"ל של בחורות שאל תיבתן ביקש לחדור שלא כדין. לאחר שניחש את התשובה לשאלה הסודית עליה השיבו הבחורות לצורך אימות הסיסמא שהגדירו, קיבל מנחם גישה לתיבת הדוא"ל וסיסמת הכניסה לחשבון הדואר של הבחורות אופסה ושימשה אותו להבא.



הפרקליטות, באמצעות עו"ד חיים ויסמונסקי, טוענת כי מנחם עיין בתכנים האישיים של המתלוננות האגורים בתיבות הדוא"ל האישיות שלהן, והעתיק מהם תכנים פרטיים, ובהם תמונות אינטימיות של חלק מהמתלוננות המתעדות אותן בעירום או בעת קיום יחסי מין, והכל מבלי ידיעתן או הסכמתן. רק לאחר שהמתלוננות פנו למחלקת שירות הלקוחות ולאחר תהליך בירור, התאפשר למתלוננות לשנות שוב את סיסמת הכניסה שלהן לתיבות הדוא"ל.



במקביל טוענת הפרקליטות כי הנאשם נכנס לאתרים "פייסבוק" ו"מקושרים", ולאחר שביקש שישלחו לו את הסיסמאות של המתלוננות באתרים אלו, נכנס לעמודים האישיים של המתלוננות והעתיק מהם למחשבו תכנים פרטיים שלהן, כולל תמונות אינטימיות של חלק מהמתלוננות המתעדות אותן בעירום או בעת קיום יחסי מין, והכל מבלי ידיעתן או הסכמתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully