וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית שלכם מעניין היסטורית? יש לכם הזדמנות לפתוח את הבית לקראת חגיגות ה-100 לתל אביב

טל מלכה, נדל"ן העיר

5.3.2009 / 17:16

הקריטריונים להצטרפות הם בית מעניין מבחינה עיצובית, שימוש מיוחד בחלק ממנו או היסטוריה יוצאת דופן



רגע לפני שהם סוגרים את הרשימה יצאו מארגני האירוע בתים מבפנים, שיתקיים השנה במאי בפעם השלישית בסימן חגיגות ה-100 לעיר, בהזמנה לאנשים לפתוח את דירותיהם. הקריטריונים להצטרפות הם בית מעניין מבחינה עיצובית, שימוש מיוחד בחלק ממנו או היסטוריה יוצאת דופן.



בנתיים נכללים ברשימה ביתה של מעצבת התכשיטים מיכל נגרין, בית המטקות בנוה צדק, דירתו של האדריכל מיקי בן גן ודירות נוספות, בעיקר של אדריכלים ואמנים.



באירוע ייפתחו לקהל כ-120 מבנים שלהם ערך מיוחד. השנה יתמקד האירוע בסגנון האורבני המאפיין דירות מעוצבות ולופטים של אמנים בדרום העיר, ובהם סטודיו של מעצב תעשייתי שבעבר שימש אורווה של המשטרה הבריטית וכיום עומדות בו שתי מכוניות עתיקות כחלק אינטגרלי מהבית.



מלבד הדירות הפרטיות והלופטים, ייפתחו אתרים נוספים ובהם וילות עירוניות, מבני ציבור, בתי כנסת, כנסיות, אתרי נוף וגינות מיוחדות, ויתקיימו פעילויות ללא תשלום לילדים בנושאי בנייה.



המטרות העיקריות של האירוע, לדברי ההפקה, הן "לשפוך אור על הארכיטקטורה בתל אביב לדורותיה ולהציף לתודעה את הסביבה הבנויה", ומעל הכל מרחפת לה מטרת העל - "לייצר אווירה של חגיגה אורבנית לעיר לכבוד חגיגות ה-100". אנשים שחושבים שהם גרים בבית מיוחד והיו רוצים לפתוח אותו למבקרים, בין שהם המוכשרים האחראים על עיצובו ובין שהקרדיט מגיע למישהו אחר, מוזמנים לפנות למארגנים במייל לכתובת hfw.israel@gmail.com או להיכנס לאתר www.batim-tlv.org אשר יעלה בסוף חודש אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully