וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברעננה רוצים את דור ההמשך: לפחות 30% מפרויקט סמוך לכביש 4 יוקצה לדירות 3 חדרים

נדל"ן העיר

5.3.2009 / 17:21

זאת, בכדי לסייע לזוגות צעירים שרוצים לרכוש דירות ברעננה


מאת קרן לוי-מסילתי, נדל"ן העיר

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה בעיריית רעננה אישרה השבוע עקרונית כי בפרויקט המגורים המתוכנן על אחת מעתודות הקרקע האחרונות בעיר, סמוך לרחוב הרב אפרים בצפון מזרח רעננה ובקרבת כביש 4, יהיו 30% מהדירות עם 3 חדרים בלבד. הרעיון הוא לאפשר גם לזוגות צעירים או מבוגרים, המעוניינים בדירה קטנה וזולה יותר בעיר, לרכוש יחידת דיור חדשה.

ברוב הפרויקטים החדשים בעיר הדירות הן של 5-4 דירות. הפרויקט, שנמצא בשלבי תכנון התחלתיים, אמור להכיל כ-190 יחידות דיור. לפי התוכנית, 57 מהן יהיו בעלות 3 חדרים.

חברת המועצה מלי פולישוק-בלוך, שהעלתה את הנושא, אמרה כי ההחלטה תיתן הזדמנות לזוגות צעירים בני העיר לבנות את חייהם ברעננה. לדבריה, רוב הפרויקטים החדשים בעיר יקרים מאוד, ובמצב הנוכחי אין לזוגות צעירים יכולת לרכוש בהם דירות. כמו כן גם זוגות מבוגרים, שכבר אינם זקוקים לדירות גדולות, יוכלו למצוא דירות מתאימות בפרויקט.

עיריית רעננה מתכננת פרויקטים נוספים שיהיו מיועדים לזוגות צעירים. לדברי יו"ר ועדת המשנה לתכנון ולבנייה בעירייה, איתן גינצבורג, בהמשך שכונת לב הפארק במזרח העיר, סמוך ליישוב רשפון, אמורות להיבנות 649 יחידות דיור, 500 מהן על אדמות של מינהל מקרקעי ישראל. גם בפרויקט זה יהיו בחלק מהדירות פחות מ-4 חדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully