וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי רמת אשכול בחיפה מתכוונים להגיע למועצה הארצית במלחמה נגד הקמת קריית הספורט

נדל"ן העיר

5.3.2009 / 17:25

הוועדה המחוזית החליטה לדחות את ההתנגדויות כבר בספטמבר, אך לא העבירה את נימוקיה להחלטה עד השבוע


מאת רויטל חובל, נדל"ן העיר

תושבים משכונת רמת אשכול פנו השבוע אל הממונה על המחוז במשרד הפנים, יוסף משלב, וביקשו לערער במועצה הארצית לתכנון ולבנייה על החלטת הוועדה המחוזית לאשר את התוכנית להקמת קרית הספורט במבואות הדרומיים של העיר. בעשותה כן, דחתה המחוזית את 144 ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית.

על פי סעיף 110 לחוק התכנון והבנייה, עומדים לרשות המתנגדים 15 יום שבהם הם רשאים לבקש מהממונה על המחוז רשות לערער למועצה הארצית על ההחלטה. הממונה, מצדו, אמור להעביר את תשובתו
בתוך 15 יום.

הוועדה המחוזית החליטה לדחות את ההתנגדויות כבר בספטמבר, אך לא העבירה את נימוקיה להחלטה עד השבוע. בתחילת ינואר פורסם ב"כלבו" כי המועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו) אישרה מתן מענק בסך 80 מיליון שקל להקמת איצטדיון הכדורגל.

מנהל הפרויקטים בחברה הכלכלית, אקה התרסי, אמר אז כי ביצוע התוכנית מתעכב בין השאר בגלל השתהותה של הוועדה המחוזית במתן התשובה למגישי ההתנגדויות. מתכנן המחוז, אדם קולמן, הבטיח אז לראש העירייה, יונה יהב, כי התשובות יישלחו תוך שבועיים, אך מאז עברו חודשיים והמתנגדים קיבלו אותן רק השבוע.

אם יתקבל הערעור הוא יידון במועצה הארצית, והדבר יגרום לעיכוב נוסף. בחברה הכלכלית תיכננו להגיש בקשה להתחלת העבודות כבר ב-15 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully