וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חנויות האלקטרוניקה סירקט סיטי תסגור את כל סניפיה בארה"ב בסוף השבוע

נמרוד הלפרן

5.3.2009 / 21:27

מפרקי החברה: "הושלמה מכירת המלאים בכל הסניפים"; 765 סניפי הרשת בקנדה נמכרו מוקדם יותר השבוע



סירקט סיטי, רשת חנויות האלקטרוניקה השנייה בגודלה בארה"ב אחרי בסט ביי, תסגור סופית את כל סניפיה בארה"ב בסוף השבוע, כך הודיעו היום מפרקי החברה.



רשת חנויות האלקטרוניקה פושטת הרגל הודיעה בינואר כי תסגור את כל 567 חנויותיה בארה"ב, ותפטר כ-34 אלף עובדים, לאחר שלא הצליחה למצוא קונה לרשת או לממן מחדש את חובותיה בשל מחנק האשראי ונפילה במכירותיה.



מאז, המשיכו סניפי החברה להישאר פתוחים בניסיון למכור את שארית המלאי של החברה, בשווי 1.7 מיליארד דולר, במחירים מוזלים. מפרקי החברה מסרו היום כי כמעט כל מלאי החברה נמכר, וכי מכירת המלאי תושלם עד לסגירת החנויות ביום ראשון הקרוב. מספר קטן של עובדי החברה ימשיך לעבוד במטה החברה כדי להשלים את מלאכת פירוק החברה.



מוקדם יותר השבוע הודיע סירקט סיטי על מכירת 765 הסניפים של הרשת בקנדה לחברת הטלקום הקנדית, בל קנדה. תנאי העסקה, שהשלמתה צפויה ברבעון השלישי של השנה, לא נמסרו.



סירקט סיטי, אשר היתה קמעונאית האלקטרוניקה הגדולה ביותר בארה"ב עד אמצע שנות ה-90', הגישה בחודש נובמבר בקשה להגנה מפני נושים (צ'פטר 11) לקראת פשיטת רגל. באותה עת, דיווחה החברה על נכסים בשווי 3.4 מיליארד דולר לצד חבויות של 2.3 מיליארד דולר.



החברה, אשר רשמה רווח רבעוני אחד בלבד במהלך שמונה הרבעונים האחרונים, ניסתה בשנה שעברה לחזור לרווחיות ולשקם את בטחון המשקיעים, לנוכח תחרות קשה מול מתחרתה הגדולה בסט ביי, אשר נגסה בנתח השוק שלה בכמה סוגי מוצרי אלקטרוניקה מרכזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully