וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטלס מגיעים לעידן הדיגיטלי: משחק וידיאו המבוסס על שירי הלהקה יגיע לחנויות בספטמבר

נמרוד הלפרן

5.3.2009 / 21:55

המשחק עשוי לבשר על כך שהלקה תסכים להורדה של שיריה בחנויות של מוסיקה מקוונות



משחק וידיאו חדש המבוסס על שירי להקת הביטלס עתיד להגיע למדפי החנויות בספטמבר, במסגרת מה שצפויה להיות כניסתה הראשונה של הלהקה האגדית לעולם הדיגיטלי. כך הודיעו היום חברת אפל קורפס - הזרוע העסקית של להקת הביטלס.



חברות הרמוניקס ו-MTV גיימס - חטיבה של ענקית המדיה ויאקום (סימול VIA) - עתידות להוציא את המשחק. אלקטרוניק ארטס (סימול ERTS), יצרנית משחקי הווידיאו הגדולה בעולם, תהיה שותפה בהפצתו.



משחק, ששמו "ביטלס: רוק באנד", יגיע למדפי החנויות בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, ב-9 בספטמבר 2009 ויכלול גירסות המתאימות לקונסולת המשחקים פלייסטיישן 3 של סוני, Xbox 360 של מיקרוסופט ו-Wii של נינטנדו.



גירסה בסיסית של המשחק צפויה להימכר תמורת כ-60 דולר, ואילו המחיר של גירסה מורחבת יגיע לכ-100 דולר. מהדורה מיוחדת של המשחק צפויה להימכר תמורת כ-250 דולרים.



שני חברי להקת הביטלס החיים, פול מקרטני ורינגו סטאר - כמו גם האלמנות של ג'ון לנון וג'ורג' הריסון, יוקו אונו ואוליביה הריסון - היו מעורבים בפיתוח המשחק. בראיון למגזין "אנטרטיינמנט וויקלי" בחודש שעבר, הביע מקרטני תקווה כי המשחק יסייע לחשוף אנשים צעירים לשירי הלהקה.



השקת משחק "ביטלס: רוק באנד" היא האחרונה בשורה של משחקי וידיאו שיצאו לשוק אשר מבוססים על שירי להקות. להקות דוגמת מטאליקה, אירוסמית ו-AC/DC כבר הוציאו משחקי וידיאו המבוססים על שיריהן.



השקת המשחק אף עשויה לבשר על כניסתה של הביטלס לעידן הדיגיטלי, לאחר שעד כה סירבה הלהקה לאפשר לעשות שימוש בשיריה במסגרת משחקי וידיאו ומחשב או לאפשר הורדה של שיריה באינטרנט באמצעות חנויות מוסיקה מקוונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully