וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2 וחברת אופקים יציעו חבילות נופש בלוח המקוון

מעיין כהן

7.3.2009 / 15:14

סמנכ"ל השיווק של יד2 מעריך כי היקף שוק התיירות האינטרנטי בישראל נאמד בכרבע מיליארד דולר בשנה



לאחר שהרחיב את פעילותו בתחום הרכב, הלוח המקוון יד2 נכנס לתחום התיירות. האתר העלה זירת תיירות חדשה לחבילות תיירות ונופש בארץ ובעולם, כגון טיולים מאורגנים, טיולים בהתאמה אישית, בתי מלון בארץ ובעולם, טיסות שכר וטיסות סדירות. זאת, לצד מוצרים רלוונטיים שגולשים מציעים למכירה מיד שנייה.



"ככל שמוצר תיירותי קטן וייחודי יותר, כך קטנות אפשרויות השיווק והמכירה שלו ברשת האינטרנט", אומר שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק של יד2. "טיולי ג'יפים, טיולים מאורגנים, וכאלה ש'תפורים לפי מידה' - היו עד כה נחלתם של סוכני הנסיעות בלבד".



"עם מערך תמיכה של 16 סניפים בפריסה ארצית וליווי אישי צמוד של סוכן נסיעות מורשה ולא מוקד טלפוני, טיולים אלו יהיו מעתה גם נחלתם של הגולשים באתר יד2". אומר קורן, ומוסיף כי היקף שוק התיירות האינטרנטי בישראל הינו כרבע מיליארד דולר בשנה.

עידית פדן, מנכ"לית אופקים, אמרה כי: "האינטרנט הוא זירת שיווק מרכזית, ומשלים את עבודת המכירה שלנו בסניפים. הלוח ביד2 חושף את מוצרי התיירות שלנו לא רק לאזרחי ישראל, אלא גם לכל מי שקורא עברית בעולם".

במסגרת השקת האתר ולאור המשבר עם טורקיה עלה יד2 עם "מבצע" היתולי בשם "מחזירים לטורקים בגדול", בו מוזמנים הגולשים להחזיר מגבות, ברזים, כיורים וציוד נוסף אשר "הושאל" מבתי מלון בטורקיה.

בדצמבר 2008 הרחיב יד2 את פעילותו בתחום הרכב, והשיק מחירון יד שנייה חינמי, המבוסס על שקלול סטטיסטי של רמות הביקושים ומחירים של עשרות אלפי כלי רכב המפורסמים בלוח. זאת, לאחר שהעלה קטלוג אינטרנטי לרכב חדש ביולי. על פי סקר TIM האחרון לינואר 2009, יד2 מדורג במקום
9 ברשימת האתרים הפופולאריים בישראל, עם חשיפה של 25.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully