וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי מסרבת לתת ויזה לנציגת ישראל בארגון לשכת המסחר העולמית - שרה יונגר

TheMarker

7.3.2009 / 16:47

יו"ר ICC ישראל, אורן שחור, ביקש ממשרד החוץ להפעיל לחץ על שלטונות דובאי לשנות את ההחלטה



שלושה שבועות בלבד חלפו מאז הסערה סביב איסור כניסתה של הטניסאית הישראלית, שחר פאר, לטורניר דובאי, וכעת סוגיית הויזה הנמנעת מישראלים מגיעה גם לעולם הכלכלי. נסיכות דובאי במפרץ הפרסי סירבה בסוף השבוע להעניק אשרת כניסה למנהלת ענף סחר בינ"ל בבנק לאומי, שרה יונגר, המכהנת כנציגת ICC ישראל בוועדת הבנקאות של לשכת המסחר העולמית (ICC). זאת, לקראת כינוס הועדה בשבוע הבא.



יו"ר ICC ישראל, אורן שחור, ביקש את התערבות משרד החוץ בפרשה בניסיון להפעיל לחץ על שלטונות דובאי לשנות את ההחלטה. לפי שעה, הכנס יתקיים כמתוכנן, כאשר בדובאי כבר שוהים 250 מתוך 300 המשתתפים בו.



ועדת הבנקאות של ICC תתכנס ביום שני בדובאי כדי לדון ברוויזיה בכללי הערבויות הבנקאיות בתחום הסחר הבינלאומי, לאור המשבר הכלכלי בעולם. מסקנות הדיונים יוגשו כהמלצות לראשי 140 המדינות החברות בארגון, ובראשן ה-G7. יונגר, חברה מן המניין בוועדה, הוזמנה מתוקף תפקידה, להשתתף בכינוס מיוחד, אולם בסוף השבוע נודע כי דובאי מסרבת להעניק לה ויזה ולאפשר את כניסתה למדינה.



יו"ר ICC ישראל, אלוף (מיל.) אורן שחור השוהה בפריס עם משלחת משפטנים ישראלים בכירים, פועל לשנוי ההחלטה, כאשר בינתיים, קיבלה ICC העולמי את הצעתו שלא תאפשר בעתיד כל כינוס מטעמה בשטח מדינות, שלא יאפשרו כניסת חברי הארגון מכל 140 המדינות החברות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully