וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס במחלף ברננקי: יו"ר הפדרל ריזרב מקבל מחלף על שמו בעיר בה גדל

סוכנויות הידיעות

8.3.2009 / 8:47

ברננקי יאמר היום בטקס כי הפדרל ריזרב ישתמש במשאבים שברשותו בכל הכוח כדי להשיב את היציבות לשווקים



העיר דילון שבמדינת דרום קרוליינה החליטה להעניק כבוד מיוחד לבן העיר, יו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי, ולכנות מחלף על שמו. מחלף ברננקי ייחנך היום בטקס מיוחד, אליו יגיע ברננקי ובו יישא דברים.



ברננקי צפוי להגיד היום בטקס כי הפדרל ריזרב ישתמש במשאבים שברשותו בכל הכח כדי להשיב את היציבות לשווקים הפיננסים ולהיות את צמיחת הכלכלה האמריקאית.



"אנחנו נמשיך להשתמש בכל הכלים שיש ברשותנו כל עוד קיים הצורך לתמוך בשיקום היציבות הפיננסית והשבת צמיחה בריאה לכלכלה", כך כתב ברננקי בנאום מוכן מראש לאירוע ואשר פורסם בבלומברג.



"למדתי כמה קשה אנשים בעיירות קטנות כמו דילון ובערים גדולות וקטנות ברחבי העולם צריכים לעבוד כדי לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם ולהציע הזדמנויות לילדיהם", לפי נאום ברננקי.



ברננקי בן ה-55 נולד בעיר אוגוסטה שבג'ורג'יה בדצמבר 1953. הוא גדל בדילון, עיירת טקסטיל וחוות באזור העני של אחת מהמדינות העניות בארה"ב. אביו של ברננקי, פיליפ, היה הבעלים של בית מרקחת. אימו עדנה היתה מורה.



שיעור האבטלה בעיר דילון הגיע בדצמבר ל-14.2%, לומת 9.5% בדרום קרוליינה כולה. שיעור האבטלה בארה"ב עלה ל-8.1% - הרמה הגבוהה זה למעלה מ-25 שנה, בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully