וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית של יצרנית שידות מעלה ב-10 מיליון דולר; קנתה 400 זוגות נעליים ובנתה להן חדר מיוחד

סוכנויות הידיעות

8.3.2009 / 10:33

בעקבות המעילה: פיטורי עובדים בחברה



סמנכ"לית כספים לשעבר מעלה ב-10 מיליון דולר, וגרמה לחברה בה עבדה לפטר עובדים. כל זאת בזמן שהיא רכשה לעצמה 400 זוגות נעליים ובנתה עבורן חדר ארונות מיוחד מקושט במנורות קריסטל וטלוויזיות פלזמה.



אנט יומנס בת 51 מקליפורניה נעצרה ביום שישי בחשד לגניבה ומעילה. היא הוחזקה בבית הכלא במחוז סן דייגו, לאחר שגובה הערבות לשחרורה נקבע על 10 מיליון דולר.



לטענת הרשויות בקליפורניה, יומנס מעלה בכספים בין השנים 2001-2007, בעת שכיהנה כסמנכ"לית הכספים של חברת קוואליטי וודוורקס, יצרנית שידות ורהיטי עץ.



יומנס הוציאה לפחות 240 אלף דולר על 400 זוגות נעליים, 300 אלף דולר על בגדי מעצבים ו-160 ארנקים ששוויים 2,000 דולר כל אחד. בנוסף שיפצה יומנס את חדר השינה לחדר מפואר בעל נברשות ומסך דק.



לפי הדיווחים, הוציאה יומנס 25 אלף דולר על בסיס שבועי בכרטיס האשראי, ושילמה על הסחורות שבוע לאחר מכן באמצעות כספי החברה. המעילה לא נתגלתה לפני כן מכיוון שהחברה מעולם לא שכרה רואה חשבון חיצוני לבדוק את הספרים של החברה, ויומנס זכתה לאמון ההנהלה.



החקירה נגד יומנס החלה לאחר שחברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס הודיעה לקוואליטי וודוורקס בפברואר 2008 כי אחד מהצ'קים של החברה שילם על רכישות של יומנס. היא פוטרה בשנה שעברה והסכימה להעביר את נכסיה לידי החברה.



קוואליטי וודוורקס השיבה לעצמה 2 מיליון דולר באמצעות מכירת ביתה של יומנס, כמה מכוניות ונכסים נוספים. בעלה של יומנס, אשר עבד בחברה כנגר, לא נחשד במעורבות בפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully