וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ויוונדי, ז'אן-ברנרד לוי: "המיתון העולמי רק בתחילתו"

סוכנויות הידיעות

8.3.2009 / 10:38

גידול בשיעור האבטלה עלול לפגוע בעסקי ענקית המדיה הצרפתית, הזהיר לוי



מנכ"ל ענקית המדיה הצרפתית ויוונדי, ז'אן-ברנרד לוי, העריך כי המיתון הכלכלי העולמי נמצא רק בתחילתו, והביע דאגה לגבי השפעת העלייה בשיעור האבטלה על עסקי החברה. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



"אנחנו מפגינים עמידות, אבל בשלב מסוים אני חושש שנפגע, בעיקר בגלל האבטלה", אמר שלשום לוי בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג. "החשש שלי, מבחינת עסקי החברה, הוא מפני עלייה בשיעורי האבטלה", הוסיף.



ויוונדי הצליחה, עד כה, להתמודד עם המיתון העולמי הודות להשקת משחקים חדשים שהגדילו את מכירות חטיבת משחקי הווידיאו, בליזארד אקטיוויז'ן, ועל רקע המשך גידול במספר המנויים על שירותי הטלפון הסלולרי והטלוויזיה בתשלום של החברה בצרפת. עם זאת, ככל שמספר המובטלים יגדל, הם עלולים לצמצם את הוצאותיהם על משחקי וידיאו ושירותי טלפון סלולריים, אמר לוי.



"אנחנו עלולים בסופו של דבר לשקוע במיתון עמוק וממושך למדי", אמר לוי, בן 53. כדי להתמודד עם מצב זה, נוקטת ויוונדי בזהירות רבה, ומצמצמת הוצאות על רקע המשך מיזוג הפעילות של חברות שרכשה במהלך השנתיים האחרונות, ציין לוי.



"לעת עתה, לא נפגענו עקב ההאטה הכלכלית", אמר לוי, אשר ציין כי עסקי משחקי הווידיאו של החברה יתמכו בצמיחת רווחי החברה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully