וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המעבר ל-4 ימי עבודה בשבוע: הישראלים יוצאים לנופש גם בימי ראשון

עירית רוזנבלום

8.3.2009 / 13:02

הישראלים ספונטנים יותר: מאז תום המלחמה בעזה - עלייה של 29% בהזמנות של הרגע האחרון


אופנה חדשה במלונות ים המלח בעקבות המשבר הכלכלי: לדברי בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס, מכיוון שאנשים רבים עברו לארבעה ימי עבודה, נוצר סוף שבוע של שבת-ראשון כמו בארה"ב, כשהישראלים מנצלים את מוצאי שבת ויום ראשון, שבהם גם המחירים במלונות זולים יותר מאשר בסוף השבוע הישראלי חמישי-שבת.

לדבריו, ים המלח מעולם לא זכה בכל כך הרבה תיירות ישראלית בחורף: "מכיוון שיש פחות תיירים, המלונות בים המלח עשו מאמצי שיווק כדי להביא את הישראלים וגם הורידו מחירים".

יותר ספונטנים

במחלקת תיירות הפנים של אשת טורס נרשמה מאז תום המלחמה בעזה עלייה של 29% בהזמנות של הרגע האחרון, בעיקר לקראת סופי השבוע. לדברי שמעון מגימי, מנהל מחלקת תיירות הפנים באשת טורס, הנופשים אף מתקשרים מהטלפון הסלולרי בדרך אל היעד ומחפשים דיל טוב להעביר בו את סוף השבוע. "בעבר ההזמנות ברגע האחרון היו חלשות יותר. הישראלים אהבו לתכנן את החופשה מראש ואילו השנה הם מתקשרים בשנייה האחרונה, אחרי שכבר ארזו ויצאו לדרך. המגמה של הישראלים היא להישאר בארץ והיעדים המועדפים הם אילת וים המלח". לדברי מנהלת השיווק באשת טורס, גלית זכאי, מדובר בעיקר בזוגות המחפשים חופשה רומנטית ופחות במשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully