וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל על אפריקה ישראל: חובת ההוכחה על החברה - חשיבות הדו"ח היא בעמידה באבני הדרך

TheMarker

8.3.2009 / 13:12

בבית ההשקעות ממשיכים להחזיק בהמלצת משקל חסר למניה עם החזקה באג"ח הקצרות



לקראת דו"חות 2008 של אפריקה ישראל מעריך היום מנהל המחקר של כלל פיננסים, יובל בן זאב כי חשיבותו של הדו"ח הכספי אינה רק בתוצאותיו אלא בעיקר בהתפתחויות העסקיות ובעמידה באבני דרך. אפריקה ישראל צפויה לפרסם את הדו"ח הכספי לשנת 2008 בסוף מארס ולהערכת בן זאב תוצאותיה עלולות לכלול השפעות מנוגדות.



לדברי בן זאב "בהמשך לירידת הערך בסך של 1.9 מיליארד שקל ברבעון השלישי ב-2008 קיים חשש הפחתות נוספות על רקע ההרעה במצב שוקי הנלד"ן בעולם והעלייה בשיעורי ההיוון, לצד פיחות בשקל ברבעון הרביעי שיביא לגידול בהון העצמי של החברה". בבית ההשקעות ממשיכים להחזיק בהמלצת משקל חסר למניה עם החזקה באג"ח הקצרות.



אבני הדרך לאורן סבור בן זאב שיש לבחון את הדו"ח הכספי של החברה נוגעות להתפתחות חיובית בשווקי היעד של החברה. בהיבט הפרטני יותר מדגיש בן זאב את השכרת השטחים בקניון רוסיה לצד מימוש פוטנציאל בנכסים אחרים ברוסיה.



בארה"ב סבור בן זאב שיש לבחון את ההתפתחויות במכירה או השכרה של בניין הניו יורק טיימס לצד הצלחה במכירות הדירות בפרויקט המרקיז במיאמי. בגזרה המקומית מתייחס בן זאב למכירה או מימון מחדש של נכסים בישראל שיאפשרו לאפריקה נכסים להחזיר הלוואות בעלים של כ-1.3 מיליארד דולר.



לדברי בן זאב "לעת עתה נראה כי מכירת קניון רמת אביב לא תצא אל הפועל. הפרסומים בעיתונות על שיעבוד הקניון שיביא להזרמת 400 מיליון שקל לחברה היא צעג חיובי אך בהיקף לא גדול. עסקת מחצית היובל שטרם הושלמה תסייע אך בהיקף נמוך יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully