וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי ההשקעות על אלביט: צפי לסגירת שנה מוצלחת לצד רבעון ביצועי חזק בדגש על הצבר

הדס גליקו

8.3.2009 / 15:00

אלביט מערכות תפרסם את דו"חות הרבעון הרביעי וכל שנת 2008 ביום רביעי ה-11 למארס



לקראת פרסום דו"חות אלביט מערכות לרבעון הרביעי וכל שנת 2008 ביום רביעי ה-11 למארס, מתייחסים היום האנליסטים בבתי ההשקעות: כלל פיננסים, אי.בי.אי ופסגות לתוצאות הצפויות ולתחזית העתידית.
בכלל ופסגות העניקו למניית אלביט המלצת 'תשואת יתר' לצד המלצת 'קנייה' מטעם אי.בי.אי. מחיר היעד לחברה: 53 דולר מאי.בי.אי, 56 דולר מכלל פיננסים ומחיר יעד של 59 דולר למניה מטעם פסגות.



להערכת אנליסט כלל פיננסים, צחי אברהם, "אלביט צפויה להיות אחת החברות הבודדות בת"א 100 שתצמח בשיעור דו ספרתי ב-2009, ומנקודת מבט זו, הדאגה המרכזית שלנואט היא לגבי הצבר שימש לצמיחה מאוחרת יותר".



מבית ההשקעות פסגות העריכה האנליסטית טליה לויברג כי, אלביט צפויה להציג ברבעון האחרון ב-2008צמיחה אורגנית דו ספרתית של כ-17% לצד המשך שיעורי רווחיות גבוהים על רקע הערכתנו להמשך תרומת חוזים לטווח קצר.,



בדומה לשני הרבעונים האחרונים. במהלך הרבעון הרביעי דיווחה אלביט על הזמנות חדשות בהיקף של כ-360 מיליון דולר, מבלי לקחת בחשבון את החוזה בטורקיה שטרם נסגר סופית, מה שצפוי להוביל לצמיחה בצבר ההזמנות של החברה. בפסגות מעריכים שאלביט תהיה אחת החברות הבודדות שיצליחו להציג צמיחה דו ספרתית גם ב- 2009, בשלב זה הערכה בבית ההשקעות היא לצמיחה של 12% לפחות.



לדברי לויברג "הדגש מבחינתו הוא על פוטנציאל הצמיחה שמעבר לכך. אם ברבעון הרביעי הוצג רבעון שיא ברמת ההזמנות החדשות הרי שמתחילת הרבעון הראשון של 2009 קצב הדיווחים בהחלט הואט ועל כן, נצפה כמובן להתייחסות ההנהלה לסביבה העסקית ברבעון הראשון ולזו הצפויה בכל 2009".



בפסגות מציינים כי "לאור העובדה שהחברה מחויבת לדווח על חוזים מהותיים בלבד ובוחרת לדווח על חוזים נוספים בהתאם לצרכיה, השיווקיים והאסטרטגים ועל כן, יתכן מאוד כי החברה ממשיכה לחתום על חוזים מבלי שמצאה לנכון לדווח על כולם".



מבית ההשקעות אי.בי.אי העריך גם האנליסט גיל בשן כי אלביט צפויה לציג דו"חות טובים, אך הדגיש כי חלק בהכנסות וברווח נבלם בשל ההפרשה הגבוהה לזכויות המיעוט בחברות המוחזקות הצפוי להקטין את הרווח הנקי והתזרים בשנה.



לדברי בשן "אלביט כמעט שאינה חשופה למשבר ברמת ההשפעה על התוצאות הכספיות בטווח הקצר וההשקעה בה מספקת חשיפה לתחום דפנסיווי מחד וצמיחה בשנת משבר מאידך. גם ברמת המכפילים נראית ההשקעה בחברה אטרקטיווית עם מכפיל רווח של 11.5 לשנת 2009".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully