וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נוכל למנוע פיטורים בכל מפעל"

צבי זרחיה

8.3.2009 / 15:03

נתניהו אמר את הדברים בעת קבלת דו"ח של צוות "100 הימים" להכנת הכהונה של הממשלה החדשה: "אנו באים לעשות ולא רק להגיב"

"אין באפשרותנו למנוע פיטורים של כל עובד ובכל מפעל אבל יש באפשרותנו לעשות הרבה כדי לעצור את המגמה ולסובב אותה כמו ספינה גדולה ששטה בכיוון אחד עד שמשנה כיוון" - כך הודיע בצהריים ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, בעת קבלת דו"ח ביניים של צוות 100 הימים.

עוד הוסיף נתניהו, כי "יקח לנו זמן. נצטרך להעביר את תקציב המדינה, תוכנית כלכלית, תוכנית הצלה למפעלים בפריפריה וצפויים דברים וצעדים אחרים שבשלב זה לא סוכם עליהם".

נתניהו אמר, כי שני האתגרים העומדים בפני הממשלה הינם הבטחון והכלכלה. "נצטרך להתמודד עם האתגר הגדול של צמצום גלי האבטלה ששוטפים את המשק כבר כעת. המשק נכנס למשבר עולמי גדול מאוד . נצטרך לפעול לצמצם ככל האפשר את גל הפיטורין, ולהפוך אותו לגל אחר של תעסוקה על ידי החזרת הצמיחה שהולכת ונמוגה".

"ב-100 הימים הראשונים לכהונת הממשלה נדון בענייני הבטחון ונקבל החלטות לגבי ענייני הכלכלה ועצירת האבטלה, לצד אתגרים עצומים כמו חינוך בטחון אישי".

נתניהו הדגיש, כי "הממשלה לא באה לשבת על הכסא, לא באה למלא חלל באיזה משרד אלא למלא חלל של תעסוקה, מדיניות, פעילות, ויוזמה. זה החלל שאנו נמלא. אנו באים לעשות ולא רק להגיב".

נתניהו הוסיף עוד, כי "מעולם לא היו 100 ימים עמוסים באתגרים גדולים כל כך ורבים כל כך. במישור הביטחוני עלינו לטפל באיום הטרור המתמשך מעזה ואיומים אסטרטגיים למדינת ישראל, תוך הידברות עם הממשל האמריקאי בנושאים הללו ובנושאים מדיניים. נקדיש לכך את שלושת החודשים הראשונים של כהונת הממשלה החדשה על מנת לגבש את קווי המדיניות בתחום הביטחוני והמדיני, עם שאיפה גדולה מאוד לשיתוף פעולה מלא עם הממשל החדש בוואשינגטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully