וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 בתי הטמפלרים במתחם שרונה בתל אביב עומדים למכירה

גיא ליברמן

8.3.2009 / 15:37

מינהל מקרקעי ישראל יפרסם בימים הקרובים מכרז למתחם שכולל 13 אלף מ"ר מסחרי



מינהל מקרקעי ישראל הודיע כי יפרסם השבוע מכרז ל-27 בתים טמפלריים המיועדים לשימור במתחם שרונה הממוקם בין הקריה בתל אביב לרחוב הארבעה.



יעודם של כל 27 המבנים הוא מסחרי ואלה צפויים להשתלב בתוכניות הפיתוח העתידיות של האיזור שיכללו 3 מגדלי מגורים ובהם 300 דירות וכן מגדלי משרדים חדשים. במנהל הודיעו כי לא יתפרסמו מחירי מינימום עבור המכרז.



מתחם הבתים הטמפלריים, עבר בשנים האחרונות עבודות שימור ושחזור מקיפות. כחלק מהן אף הוזזו מספר מבנים ממקומם הטבעי תוך מבצע הנדסי מסובך. הבתים ניצבים כיום כחלק מפארק פתוח שמהווה את תחילת ההתחדשות האיזורית המתוכננת במתחם.



במכרז יוצעו המבנים לשיווק בשתי קבוצות. קבוצה ראשונה שתקרא "הקבוצה המערבית" שתכלול 15 מבנים, ואילו "הקבוצה המזרחית" תכלול 12 מבנים. בסך הכל, כאמור, שטחם של כל המבנים הוא 13 אלף מ"ר. לדברי מינהל מקרקעי ישראל, ניתן יהיה להציע הצעות לרכישת קבוצת בתים אחת או להציע הצעות עבור שתיהן גם יחד.



יש לציין כי מינהל מקרקעי ישראל עדיין לא הודיע מתי בכוונתו לפרסם מכרז לקרקעות המשלימות של המתחם, מכרז הידוע כ"מכרז דרום הקריה". לכשיתפרסם עתיד מכרז זה להציע רכישת זכויות במקרקעין לבניית 300 דירות ועוד שטחי מסחר ומשרדים בהיקפים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully