וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ובגדול: "האח הגדול VIP" מובילה את הטבלה השבועית בפער עצום של 30.8% רייטינג

אופיר בר-זהר

8.3.2009 / 16:19

ההחלטה לשדר את "המירוץ למיליון" בימי שבת מול "הישרדות" פגעה בנתוני הצפייה של שתי הזכייניות



כאילו לא עברו שלושה חודשים מאז העונה הראשונה של "האח הגדול" והתוכנית "האח הגדול VIP" רושמת נתוני צפייה גבוהים בשבוע הראשון לשידורה לעומת אלה שנספרו בעונה הראשונה. כך תוכנית ההשקה, ששודרה ביום ראשון זכתה לשיעור צפייה של 30.8% וכבשה את הטבלה השבועית. הנתון של התוכנית ששודרה ביום שלישי הסתכם ב29.1% ומיקם את התוכנית שנייה בדירוג של עשר התוכניות הנצפות בסיכום השבועי. כל הנתונים מתייחסים לצפייה בכלל האוכלוסייה.



השבוע האחרון עמד בסימן החלטתה של רשת להעלות לאוויר את תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" ביום שבת מול משבצת השידור של "הישרדות". לאור נתוני הרייטינג, המשקפים משחק "סכום אפס" ניתן לומר שההחלטה פגעה בשתי התוכניות. אמנם, "המירוץ למיליון" ניצחה כאשר דורגה במקום 15 עם רייטינג של 14.2%, זאת לעומת "הישרדות" שדורגה 18 עם 13% רייטינג.



אך עדיין ברור שהתחרות ראש בראש הזיקה לנתוני הצפייה של שתי התוכניות, שכן כאשר שודרו תוכניות הריאליטי במשבצות שידור שונות תהן זכו לנתוני רייטינג גבוהים יותר: "המירוץ למיליון" ששודרה ביום חמישי זכתה לנתון של 22.2% רייטינג אשר הספיק לה בשביל להתמקם במקום השלישי, ואילו תוכנית "הישרדות" ששודרה ברביעי קיבלה רייטינג של 15.7% ודורגה במקום 11.



עוד בעשירייה הראשונה ניתן היה למצוא את ממוצע חדשות ערוץ 2 במקום 4 עם נתון של 20.5% רייטינג, ואת חדשות השבת במקום חמישי עם שיעור צפייה של 19.9%. קשת הכניסה שתי תוכניות נוספות לעשירייה: "עובדה" (מקום 6, 18.7%) ו"מה קורה, (מקום 7, 18.5%). ערוץ 10, אשר רשם הצלחה באחרונה בשידור סרטים תיעודיים, הגיע למקום 8 עם התוכנית "המאבק לחיים של מוטי", שעסקה במתמודד בתוכנית הריאלטי "לרדת בגדול" אשר החזיר לעצמו את כל המשקל שהוריד בתוכנית ויותר מכך. עוד בעשירייה שתי תוכניות נוספות של רשת: "כלבוטק" ו,החיים זה לא הכל", אשר דורגו במקומות 9 ו-10 עם נתוני רייטינג של 16.5% ו15.8%, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully