וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויליגר: הרווח התפעולי צנח ב-67% והסתכם ב-1.7 מיליון שקל

יעל פולק

8.3.2009 / 16:55

"המשבר הפיננסי לא השפיע על יכולתה של החברה לקבל מימון"


בפתח דו"חותיה השנתיים כותבת כי "המשבר הפיננסי לא השפיע יכולתה של החברה לקבל מימון לפעילותה השוטפת או ארוכת הטווח", בנוסף לכך נכתב כי "מרבית המוצרים המיוצרים על ידי החברה הם מוצרי מזון בסיסיים או מוצרי מזון שאינם נחשבים יקרים. לפיכך, לא נפגעו מכירות החברה כתוצאה מהמצב במשק ב-2008".

הטון האופטימי נראה כי רבעון לא קל עבר על החברה. החברה אומנם הצליחה להגדיל את הכנסותיה ב-8% ל-43 מיליון שקל ברבעון הרביעי, אך נאלצה לספוג ירידה של 67% ברווח התפעולי שהסתכם ב-1.7 מיליון שקל בלבד. בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-1.1 מיליון שקל, צניחה של 71% לעומת הרבעון המקביל. החברה הושפעה באופן ניכר מעלייה במחירי חומרי הגלם - פילה טונה - המשמשים את החברה.

ב-2008 היה לחברה תזרים מזומנים חיובי בהיקף של כ-14.3 מיליון שקל, לעומת תזרים מזומנים חיובי בהיקף של 12.7 מיליון שקל ב-2007.

במבט שנתי נרשם גידול של 6% במכירות החברה, שהסתכמו ב-167 מיליון שקל. הרווח התפעולי הצטמצם ב-8% לרמה של 17 מיליון שקל ובשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-12.1 מיליון שקל, ירידה של 9% לעומת השנה המקבילה.

ויליגר עוסקת בשני תחומים עיקריים: תחום הדגים, המהווה 83% מהיקף פעילות החברה (כולל בעיקר ייצור, אריזה ומכירה של שימורי טונה ושל דג סלמון קפוא ומעושן) ותחום היבשים, המהווה כ-17% מהיקף פעילות החברה (החברה מייבאת ומוכרת שימורי לפתנים, פטריות ושימורי בשר).



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully