וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל שטראוס: שואלים אותנו למה אנחנו עושים אירוע בשנת מיתון אבל אנחנו משקיעים במותגים שלנו

עדי דברת

8.3.2009 / 17:11

כך מסר גדי לסין במסיבת עיתונאים שקיימה החברה לסיכום שנת 2008



"עוד שבועיים יוצאים הדו"חות הכספיים אבל אפשר להגיד ששטראוס קפה עשתה שנה יוצאת מהכלל", כך מסר גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל במסיבת עיתונאים שקיימה החברה לסיכום שנת 2008 והשקת אירוע 'טורקי בסנטר', שיתקיים למשך כ-3 שבועות בדיזינגוף סנטר.



האירוע יכלול בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנויות עם מגוון מוצרים משלימים מעולמות הקפה הטורקי וחנות קפה טחון טרי. עלות ההשקעה באירוע ובקמפיין שיתלווה אליו עומדת על כ-4.5 מיליון שקל ושטראוס צופה כי מעל 40 אלף איש יבקרו במתחם.



"שואלים אותנו למה אנחנו עושים כזה אירוע דווקא בשנה של מיתון אבל אנחנו משקיעים במותגים שלנו יותר מבכל שנה אחרת", אמר לסין וסיפר על התקציב של שטראוס ל-2009: "מיטב החברות בעולם עסוקות בהתייעלות. אחרי תהליך ארוך ומייגע סגרנו תקציב ל-2009. כל התקציב שלנו כולל התייעלות דרמטית מקצה לקצה אבל קיבלנו החלטה שכל עוד העולם לא חרב לא נפטר אנשים ונוסיף כסף לשיווק המותגים. השנה נפרסם גם בעיתונות, מדיה שכמעט לא היינו בה, ובאינטרנט. בסך הכול, נשקיע במאמץ השיווקי הכולל יותר כסף ב-2009".



לפני כשנה פתחה שטראוס חנות קונספט תחת השם "טורקי טורקי" במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב, בהשקעה של כ-300 אלף שקל. לסין אמר בזמנו כי מדובר בפיילוט שאם יצליח ילווה ברשת שתכלול עשרות חנויות אולם הפיילוט לא צלח והחנות נסגרה. "הקונספט לא נכשל. עשינו פיילוט ובסופו של דבר החלטנו להתמקד בבתי קפה כי קפה טורקי פחות מתאים לחוויה של צריכה מהירה. המטרה של האירוע הזה היא לא לפתוח בית קפה או רשת בתי קפה אלא לתת חוויה", הסבירה דליה מנדלמן, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully