וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המשבר הכלכלי: סוחרי יין מאיימים להחרים את יינות בורדו אם לא יורידו את המחירים

סוכנויות הידיעות

8.3.2009 / 17:54

הסוחרים מאיימים להחרים את התוצרת היוקרתית של החבל אם לא יורדו המחירים לפחות מ-100 יורו



סוחרי יין מאיימים להחרים את יינות בורדו (היינות המיוצרים מחבל בורדו בצרפת) בעקבות חוסר ההיענות לקריאות להוריד את מחיריהם של היינות בשל המשבר הכלכלי העולמי, כך דיווח העיתון "טיימס" הלונדוני.



יצרני היינות בחבל בורדו דיווחו כי בציר שנת 2008 צפוי להיות אחד המוצלחים - עשיר ומלא אפיצות. עם זאת, סוחרי היין דיווחו כי המשבר הכלכלי הנוכחי מונע מאנשים לרכוש לעצמם יינות יוקרתיים כמו שאטו לה מיסיון הוט בריו, שנמכרים בעבור 5,500 ליש"ט לתיבה (7,700 דולר).



הביקוש ליינות היקרים של חבל בורדו מדשדש מאז חודש אוקטובר, בו מחירי היינות היקרים ירדו ב-40%. כעת, לקראת עונת הטעימות של יינות בציר 2008, הסוחרים מאיימים להחרים את כל התוצרת היוקרתית של חבל בורדו, אלא אם יורדו המחירים מ-300 יורו (375 דולר) לבקבוק לפחות מ-100 יורו.



איומם של הסוחרים בחרם על יינות בורדו היקרים מגיע אחרי שנה רעה למשקיעים בענף היין, ובעקבות ההוכחות לכך שסוחרי יינות בורדו לא הצליחו למכור אפילו מחצית מתוצרת בציר 2007, אשר נחשבה לעלובה יחסית ומתומחרת בצורה מוגזמת.



סוחרים אמרו ל"טיימס" הלונדוני כי יסכימו לרכוש יינות במחירי 2002 - כ-95 יורו לבקבוק של היין המשובח ביותר - לעומת 318 יורו ליינות בציר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully