וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש פתח מחדש את ההתמחרות על 48.5% ממניות פטרו גרופ; ביטל את הזכייה הקודמת של מטיס קפיטל

מיכאל רוכוורגר

8.3.2009 / 18:11

בעלי האג"ח של אמריס התנגדו להצעת מטיס בטענה כי המחיר הנמוך פוגע ביכולתם לקבל חזרה את הכסף המגיע להם


בית המשפט המחוזי בתל אביב ביטל אתמול את תוצאות ההתמחרות לרכישת השליטה בחברת האנרגיה פטרו גרופ, על ידי מטיס קפיטל ופתח את המאבק מחדש.

השופטת דניה קרת נאותה להסכים לעמדותיהם של בעלי האג"ח של גאידמק, עו"ד אריה דנציגר, עו"ד אביעד ויסולי וכן חברת יורוקום, שהתנגדו למכירת המניות למטיס קפיטל ופתחה את ההתמחרות מחדש.

את ההתמחרות ינהל ד"ר עו"ד יוסי כהן - כונס הנכסים ל-48.5% מפטרו גרופ, המהוות בטוחה למחזיקי האג"ח של חברה האם אמריס. כעת, כל מי שיחפוץ ברכישת מניות פטרו גרופ, העוסקת בהפעלת מאות תחנות דלק וחנויות נוחות ברחבי ארה"ב, יהיה רשאי להגיש הצעות חדשות במהך 60 יום הקרובים.

מטיס קפיטל, העוסקת בתחום הנדל"ן המניב והרכב, ומצויה בשליטת אמנון ברזילי ומוני הראל, זכתה לאחרונה בהתמחרות לרכישת 48.5% מפטרו גרופ, תמורת כ-40.2 מיליון שקל, המשקף לפטרו גרופ שווי שוק של כ-83 מיליון שקל - הגבוה משוויה בבורסה כיום בכ-82%.

אולם בעלי האג"ח הלא נגועים של אמריס (שאינם בעלי עניין בעסקה) התנגדו להצעה של מטיס, בטענה כי המחיר הנמוך פוגע ביכולתם לקבל חזרה את הכסף המגיע להם. גם ארקדי גאידמק (שהיה בעבר בעל השליטה באמריס)שלטענתו אמריס חייבת לו כ-30 מיליון שקל, הביע התנגדות למכירת המניות של פטרו גרופ למטיס קפיטל תמורת כ-40 מיליון שקל, שכן לדברי הצוות המשפטי פטרו גרופ שווה כ-375 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully