וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פייר מבטלת פרויקט מגורים בהוד השרון - בסר תקים במקומה קבוצת רכישה

גיא ליברמן

8.3.2009 / 22:34

על פי הערכות תרכוש ממנה בסר את הקרקע ב-32-35 מיליון שקל



קרן פייר, קרן השקעות הנדל"ן בניהולם של שלמה גרופמן וזלמן שובל, החליטה לבטל את פרויקט המגורים הדר אקסקלוסיב, אותו היא תכננה להקים על דרך השרון בהוד השרון.



לפני כשלושה חודשים חשף TheMarker את כוונותיה של קרן פייר למכור את המגרש וכעת נודע כי חברת בסר היא זו שחתמה על חוזה עם קרן פייר לרכוש את המגרש, עליו תוכנן לקום הפרויקט, ולהקים עליו קבוצת רכישה בת 81 חברים. על פי הערכות, קבוצת הרכישה תשלם לקרן פייר 32-35 מיליון שקל עבור המגרש.



פרויקט הדר אקסקלוסיב תוכנן להבנות על מגרש בן 2.5 דונם, שנמצא בצומת הרחובות דרך השרון, פינת רחוב התלמיד. הפרויקט היה לכלול 81 דירות במגדל בן 23 קומות וכן כ-300 מ"ר שטחי מסחר (אותם ביקשו בקרן להמיר לשלוש דירות מגורים. ג"ל).



המגרש נמצא בידי קרן פייר מזה מספר שנים, בסמוך לו מתוכננים שני פרויקטים דומים עם בנייני מגורים גבוהים, אותם יוזמות חברת אביב, שבשליטת דורון אביב ודפנה הרלב וחברת הבניה של הקבלן ראול סרוגו.



קרן פייר היא קרן השקעות המבוססת על הונם של מספר בעלי הון, אותה מנהלים כאמור גרופמן ושובל. הקרן בנתה בשנים האחרונות מאות דירות במספר רב של פרויקטים בערים רבות בישראל לרבות תל אביב, קרית אונו רמת גן ועוד. רק לאחרונה רכשה הקרן, יחד עם חברת שטרן רזידנס מגרש ברעננה בגודל 3.6 דונם בכ-28 מיליון שקל, עליו מתוכנן פרויקט מגורים שיכלול 37 דירות.



נחשון קיויתי אמר כי: "בבניין יהיו 84 יחידות דיור ואנחנו מאוד מאמינים במקום ובמיקום של המגרש" לדברי קיוויתי, תנאי העסקה בין הצדדים לא כוללים "אופציה" (תקופת זמן מוגבלת לרכישת המגרש באופן בלעדי) שניתנה לבסר, וזו למעשה רשאית להקים את הקבוצה בזמן בלתי מוגבל. בקרן פייר סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully