וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם לשיתוף פעולה תוכני בין תפוז ו-nrg

מעיין כהן

9.3.2009 / 10:56

בירנית גורן: "זהו שת"פ ראשוני מבין כמה שיתופי פעולה הצפויים ב-nrg מעריב"



תפוז ואתר הווידיאו שלו פליקס (FLIX) חתמו על הסכם לשיתוף פעולה תוכני עם אתר nrg מעריב. במסגרת שיתוף הפעולה, קהילות תפוז יוטמעו ב-nrg, תכני וידיאו של פליקס יעלו במדורי nrg, וחדשות nrg יופיעו באתר תפוז. כמו כן, אתר פליקס ישמש כפלטפורמת הווידיאו של הרשת החברתית SHOX. לתפוז שיתופי פעולה רבים מסוג זה, ביניהם עם ערוץ הספורט וזאפ.



מנכ"ל תפוז, דן חן, מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם nrg, המייצר ערך גבוה לשני הצדדים. אתר nrg יוכל להעניק לגולשיו גישה לקהילות הכי טובות ומעניינות באינטרנט, ותפוז יוכל להעניק לגולשיו מבזקי חדשות של גוף חדשותי מוביל. בקרוב יוטמעו הפורומים של תפוז באתרים מובילים נוספים".



בירנית גורן, העורכת והמנכ"לית הזמנית של nrg: "החיבור בין nrg ותפוז יעשיר את הגולשים וייצר חווית תקשורת המשלבת מערכת חדשות מתקדמת לצד קהילות פעילות. כמו כן, צפוי שיתוף הפעולה להביא לתנועת גולשים רבה יותר הן ב-nrg והן בתפוז. זהו שת"פ ראשוני מבין כמה שיתופי פעולה הצפויים ב-nrg מעריב, במסגרתם יקבל הגולש עוד ועוד תכנים חדשים".



באחרונה, חלו ב-nrg מספר שינויים פרסונליים, במסגרתם עזב מנכ"ל האתר, יוסי גולד, את תפקידו וכן עזבו הסמנכ"לים אביב מאיר ואבירם פריידנברג. בעקבות השינויים פורסם, כי nrg בוחן שיתוף פעולה תוכני עם נענע10, שעשוי לכלול בעתיד גם שיתוף פעולה מסחרי, במסגרתו תמכור נענע10 את המדיה של nrg.



בחודש ינואר נהנה nrg מגידול במספר הגולשים בעקבות המלחמה, אשר הגבירה את צריכת החדשות באינטרנט: nrg מוקם במקום השביעי ברשימת האתרים הפופולאריים בישראל על-פי סקר TIM עם חשיפה שבועית של 27.7% - עלייה של 13% לעומת דצמבר 2008. תפוז ממוקם במקום ה-12 עם חשיפה של 20%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully