וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר? עובדי הכללית יצאו לנופש ב-300 אלף ש'

רוני לינדר-גנץ

10.3.2009 / 9:27

הקופה שמצהירה על מצב כלכלי קשה הוציאה את עובדי המטה לסופ"ש באילת. "מדובר בנופש שתוכנן לשנה שעברה"

שירותי בריאות כללית נמצאת על סף קטסטרופה כלכלית. כך חוזרים ומצהירים באחרונה בכירי הכללית, שנפגעה קשות מתוצאות בוררות הרופאים. בבוררות נקבע כי עליה לשלם ל-14 אלף רופאיה תוספת שכר של 24%.

אלא שנראה, כי בסוף השבוע הבקיעה הקופה גול עצמי: ל-TheMarker נודע כי 450 מעובדי המטה יצאו לסוף שבוע חגיגי באילת על חשבון הקופה, בעלות כוללת של 300 אלף שקל.

בקופה, שתקציבה הוא יותר מ-19 מיליארד שקל, מדובר בסכום קטן וזניח, ואולם קשה להתעלם מהסימליות שבשליחת מאות עובדים לחופשה מסובסדת בתקופה שבה כל המשק מקצץ בעובדים ובהוצאות, על אחת כמה וכמה כאשר הקופה עצמה זועקת כי היא על סף קריסה.

נכון שוועדי העובדים בכללית נחשבים במשק חזקים ביותר וקשה מאוד להתנגד להם, אבל לא קשה לדמיין את מבוכת ראשי הכללית כשיפנו בפעם הבאה לאוצר בדרישה לפיצוי על הנזקים שנגרמו לקופה בבוררות. יש לשער שאנשי האוצר לא יהססו להזכיר להם שהקופה כנראה לא ריקה לגמרי.

מהכללית נמסר בתגובה: "במסגרת תקציב הרווחה העומד לזכות העובדים בכללית וכחלק מהסכמי העבודה, תוכנן עוד בשנה שעברה סוף שבוע באילת לעובדי המטה. מסיבות שונות האירוע לא התקיים ב-2008, והוחלט שלא להפר את ההבטחה כלפי העובדים ולקיימו. מתוך כ-700 עובדי המטה השתתפו כ-450 עובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully