וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים עצוב בעוף העמק: העובדים בתענית

עובדי עוף העמק ממשיכים במאבק: קיימו תענית ברוח החג. העובדים ישבו על הרצפה וענדו סרטים שחורים. יו"ר הוועד: "הבעלים צריכים לרצות יותר"

עובדי עוף העמק המשיכו זה היום השלישי במאבקם. העובדים ערכו היום טקס של ענידת סרטים שחורים בו הכריזו על תענית. זאת בעקבות החלטת ההנהלה לסגור את המשחטה בימים הקרובים ולפטר את 200 העובדים.

יו"ר הוועד, מוטי סער, אמר כי "מבחינה עסקית אין התקדמות. יש פגישות בין ההנהלה לאנשים שרוצים לרכוש את המפעל. מעבר לזה, אנו ממשיכים להיאבק מבחינה ארגונית, מקבלים התייחסות ופידבקים טובים. הבעלים צריכים לרצות יותר, לדעתי מתפתח תהליך של שינוי מגמה קטן. אם הם ירצו יהיה טוב".

במהלך הטקס, העובד יענקלה קירשנבאום אמר: "היום במדינת ישראל ישנן חגיגות פורים. אך אנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחגוג את החג. הדבר היחיד שאנו יכולים לעשות זה לקבוע קביעה של אובדן הפרנסה. יש לנו הנהלה אטומה וממשלה שעדיין לא מקשיבה לרחשי ליבנו. אף נציג לא הגיע לכאן בימים האחרונים ואנו מצפים שיתייחסו אלינו".

חברת "עוף העמק" היא משחטת עופות ברמת ישי השייכת לאגודה שיתופית של משקי עמק יזרעאל. בעלי מניות החברה הם חברי הקיבוצים. החברה שעבדה בעבר עם תנובה ועם טיב טעם, חתמה לפני כ- 8 חודשים על הסכם שותפות עם חברת בעלי כנף שבבאר טוביה ופתחה חברה חדשה, "עוף טבע העמק". החברה נכנסה לאחרונה למשבר, בין היתר בגלל המיתון והמשבר הכלכלי, וביום חמישי האחרון הודיעה לעובדים על סגירתה. מדובר במפעל היחיד באזור של עבודת כפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully