וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון: עבדתי קשה מגיל 13

הבעלים של בנק הפועלים ושיכון ובינוי נאמה היום בישיבת הכנסת לציון יום האשה: לא קידמתי נשים בגלל מגדר, אלא בגלל כישורים

"כל חיי עבדתי בסביבה של גברים, כי זו הייתה הסביבה הטבעית לי. כמו שאתם יודעים, אנשים חושבים שגדלתי עם כפית של זהב בפה, אבל אני רוצה להפתיע אתכם: ההיפך הוא הנכון. כבר בגיל 13 עבדתי במסעדת המבורגרים במיאמי בשביל דמי הכיס שלי ומאז אני לא מפסיקה לעבוד, ולעבוד קשה" - כך אמרה היום שרי אריסון בישיבת הכנסת לציון יום האשה הבינלאומי.

הכנס, שיתקיים במעמד יו"ר הכנסת בפועל, מיכאל איתן, כלל גם שיח בנושא נשים במוקדי כוח, והשתתפו בו: יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, תא"ל יהודית גרוסרו, פרופסור חנה הרצוג, פרופסור עדה יונת וראש עיריית נתניה מרים פיירברג. הכנס התקיים בהנחיית חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון.

אריסון אמרה עוד, כי מעולם לא התחברה לארוגני נשים. "תמיד טענתי - ואני עדיין טוענת - שזה לא שאני בעד נשים, אני בעד בני אדם, איזון. אני חושבת שהאיזון בין העבודה הנשית לעבודה הגברית הוא השילוב הנכון. לגברים יש יכולות מסוגים שונים ולנשים יכולות אחרות - והשניים משלימים האחד את השני".

לדבריה, הקידום של נשים בקבוצה לא נבע מהיותן נשים, אלא מהיותן מוכשרות לתפקידן. שדרת הניהול של שיכון ובינוי למשל, כוללת את המנכ"לית רוית ברניב ומחצית מהדירקטוריון הן נשים. בבנק הפועלים, פחות מ-40% מהדירקטוריון מאוכלס בנשים, ואריסון פעלה להחלפתו בדירקטוריון של פרופ' אמיר ברנע, במומחית לקשרי שפה שלה, איריס דרור.

בנאום בכנסת, אריסון אמרה שהנשים צריכות להפסיק להאשים את האחרים ואת עצמן. "הגיע הזמן להפסיק להיות קורבנות, להפסיק לרצות את האחר ולהתחיל להתעצם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully