וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה פגישת נתניהו-ברוש-עיני

נתניהו: לפני שבוע ביקרתי לראשונה בבית ההסתדרות. כולנו רוצים להציל את מקומות העבודה ואת המפעלים ברגע כלכלי קשה

סבב הפגישות של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו החל היום. נתניהו פגש את שרגא ברוש, יו"ר התאחדות התעשיינים ואת עופר עיני, יו"ר ההסתדרות, בבית התעשייה בת"א.

נתניהו אמר, כי לפני שבוע ביקר "לראשונה בחיי בבנין ההסתדרות...אין כאן הבדל, כולנו רוצים להציל את מקומות העבודה ואת המפעלים, לעזור לחברות ולאזרחים ברגע כלכלי מאוד קשה. המפתח הוא ניסיון לשלב ידיים גם היום וגם מחר. נעשה כל ניסיון לשלב כוחות, כדי להציל את מקומות העבודה בישראל ולהזניק את כלכלת ישראל כלפי מעלה".

הערב אמור להיפגש צוות 100 הימים של נתניהו עם ראשי הבנקים - מנכ"ל מזרחי טפחות אלי יונס, יו"ר לאומי איתן רף ומנכ"לית הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק - וכן עם מנכ"ל ויו"ר הראל, יאיר המבורגר, לדיון במצב המשק, ובייחוד במחנק האשראי, במצב התעסוקה ובמשבר בשוק האג"ח.

ביום ראשון הבא ייפגש נתניהו ביוזמתו עם אישים בכירים במשק כדי לשמוע מהם הערכות ועצות על התפתחות המשק בשנה הקרובה. המשתתפים בפגישה יהיו בכירים ממגזרים שונים: שרי אריסון, יצחק תשובה, ירון זליכה, משה טרי, עו"ד יעקב נאמן, סמי שמעון, שלמה נחמה, מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור, נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין, נשיא מוטרולה אלישע ינאי, יו"ר פורום ה-CFO נגה קינן, יו"ר לשכת רו"ח ראובן שיף, יו"ר החברה לישראל עידן עופר ויו"ר טבע אלי הורביץ. לחלקם היכרות עם נתניהו ולחלקם תהיה זו פגישה ראשונה עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully