וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת ת"א סגרה סביב קו המשווה

נתן שבע

17.3.2009 / 16:40

המעו"ף עלה ב-0.2%, ת"א 100 שמר על רמתו מאתמול. אזורים קפצה ב-16.5%, סיאלו זינקה ב-35%

יום שקט מאוד עבר על הבורסה בתל אביב שהתניידה היום מירידות קלות לעליות קלות. מדד תל אביב 25 עלה 0.2% לרמה של 674 נקודות, מדד תל אביב 100 שמר על רמה של 607 נקודות ומדד התל טק שמר גם הוא על רמתו. מחזור המסחר מסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.

אמנם הבורסות בארה"ב חזרו לרדת אתמול, אך התאוששות מרשימה נרשמות במניות הפיננסים שם, בורסות השווקים המתעוררים בשיא של חודש ואפילו הנפט בשיא של חודשיים. העליות אמנם אינן מעידות על שינוי מגמה בשווקים. מצד אחד, הן מפיחות מעט רוח בקרב המשקיעים לאחר שמארס נפתח בירידות חדות, אך מצד שני, הן מזמינות גם מימושים.

"יש איזהו שינוי סנטימנט בשווקים, אבל אי אפשר לדעת אם זה יחזיק מעמד היינו בתסריט דומה לפני חודשיים והמחירים חזרו לרדת", אומר הבוקר פעיל בשוק המקומי. "הרבה אנשים אומרים כי כל עוד אין שינוי בנתוני הכלכלה לא יחול שינוי מגמה גם בבורסה, אחרים אומרים כי הכל כבר מתומחר במחירי המניות כך שאין לדעת" הוא מוסיף.

כלל פיננסים משדרג את ההמלצות למניות הבנקים היום ל"קנייה". "שנת 2010 תוביל את הבנקים לשיפור ניכר ברווחיות אומר מנהל מחלקת המחקר בכלל יובל בן זאב. ומניות הבנקים נהנו מעליות של עד 3%. לאומי שהצליח להפתיע את השוק אתמול עם אזהרת רווח נוספת, בה הוא צופה כי יפסיד ברבעון הרביעי 1.1 מיליארד שקל טיפס ב-2.3%. הפועלים עלתה אף היא ב-3%. העליות באות לאחר שאלו איבדו 11% מתחילת השנה.

מדד הנדל"ן איבד 0.8%. אפריקה ישראל עלתה ב-1%. אפי פיתוח החברה הבת של אפריקה ברוסיה. אפי סיימה את 2008, בהפסד שנתי של 107 מיליון דולר לעומת רווח של 215 מיליון דולר בשנת 2007.

אזורים קפצה ב-16.5% לאור הפרסומים כי דמרי היה במגעים ראשונים בין עם שעיה בוילמגרין להשקעה בחברה. דמרי פרסמה היום כי המגעים לא הבשילו לכדי מו"מ אבל המניה ריכזה מחזור ער.

אלביט מערכות קיבלה באמצעות אלישרא הזמנה בסך של 25 מיליון לאספקת מערכות לצבא קוריאה. המניה עלתה 1.5%.

מבין הקטנות בלטה סיאלו בקפיצה של 35% לאחר שקיבלה אישור מרשות המזון והתרופות לשיווק המוצרים שלה לטיפול בבלוטות הרוק בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • נפט
  • פוטאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully