וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט עברה להפסד ברבעון הרביעי

בסיכום השנה הרווח זינק ל-92 מיליון שקל הודות לזכייה בערעור נגד וורנר. דוד קמיניץ מסכם שנה חלומית עם קרוב ל-5 מיליון שקל

חברת התקשורת הוט, מסכמת שנה חיובית ומעבר להפסד ברבעון הרביעי. החברה רשמה ברבעון הרביעי של השנה הכנסות של 775 מיליון שקל, ששיקפו גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל. החברה אמנם הרוויחה תפעולית, 52 מיליון שקל, אך הוצאות מימון והוצאות מס שלחו אותה להפסד נקי של 27 מיליון שקל.

בסיכום השנה הוט רשמה גידול של כ-13% בהכנסות לרמה של 2.9 מיליארד שקל. החברה הרוויחה 92 מיליון שקל, ששיקפו צמיחה נאה של כ-73%.

הקפיצה החדה ברווח נבעה דווקא מהישג משפטי - הוט זכתה בערעור נגד וורנר בקבית משפט בקליפורניה, וביטלה הפרשה של 30 מיליון שקל, שהוקצו למקרה שהחברה תפסיד במשפט. עם זאת, גם במישור התפעולי נרשמה צמיחה נאה של 33% ברווח.

ביחס לרווח מהפעילות השוטפת, עיקר הצמיחה הגיע מתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, (הרווח בפעילות זו זינק בכמעט פי 2), וגם בתקשורת הפנים ארצית נרשם גידול צנוע של כ-4%.

להוט יש כיום 918 אלף מנויים לכבלים, (כ-2% לעומת השנה הקודמת), 679 אלף מנויים לאינטרנט, (עליה של כ-10%) ו-470 אלף מנויים לשירותי הטלפוניה, (צמיחה של כ-45%).

למרות הירידה במספר המוניים לכבלים, הכנסות הפעילות הזו גדלו, מאחר שדמי המנוי עלו ורכישות השירותים הנוספים עלו אף הן.

דוד קמיניץ מסכם שנה חיובית ביותר בהוט, עם שכר כולל של 4.9 מיליון שקל, והרצל עוזר שהחליף אותו בסוף השנה, הספיק לקבל 242 אלף שקל עבור חודש אחד של עבודה, (כמחציתם באופציות).

הוט נשלטת על ידי ידיעות של נוני מוזס, (16%), קבוצת דלק של יצחק תשובה, (15%), בנק לאומי, (14.5%), אליעזר פישמן, (10.8%), והבנקים פועלים והבינלאומי, שמחזיקים בסביבות 5% כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully