וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזורים נבחרה לבצע פינוי-בינוי בקריית שמואל

אריק מירובסקי

19.3.2009 / 13:00

במתחם ייבנו 450 דירות חדשות בשווי כולל של 700 מיליון שקל. שווי הדירות הקיימות צפוי לעלות בכ-500 אלף שקל

חברת אזורים נבחרה על ידי דיירי מתחם בן גוריון בגבעת שמואל לבצע את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שיוצא לפועל בגבעת שמואל. מדובר במתחם בן 112 יחידות דיור, שבו מתוכננות להיבנות 450 דירות, בשווי כולל של כ-700 מיליון שקל, בתכנון אדריכל ומתכנן ערים צבי לישר ואדריכל אזורים עמיקם ודעי.

93% מהדיירים, שיוצגו על ידי עוה"ד זיו גרומן ולירן זילברמן ממשרד זילברמן, גרומן ושות', ערכו מכרז בין חברות הבנייה, והחליטו לבחור את הצעת אזורים.

בין היתר סוכם בין הצדדים כי הדירות שיקבלו התושבים יהיו גדולות ב-40-30 מ"ר נטו מהדירות הקיימות. בעל דירה של 82 מ"ר נטו יקבל דירה חדשה בגודל 118 מ"ר נטו בתוספת מרפסת בגודל 10 מ"ר לפחות, שתי חניות עוקבות ומחסן. בנוסף, תממן אזורים את דמי השכירות בתקופת הבנייה לכל הדירות הקיימות ואף תעניק לכל בעל דירה שובר לרכישת ריהוט או מוצרי חשמל בגובה 10,000 שקל.

בנוסף, קיבלו בעלי הדירות מהחברה ערבות בנקאית בשווי הדירה החדשה ואף תוספת ערבות גם על מלוא דמי השכירות לתקופה שבין פינוי הדיירים ועד לכניסתם לדירה החדשה בגמר הפרויקט".

להערכת המעורבים בפרויקט, שלב הפינוי ובניית הפרויקט יחל בעוד כ-3-2 שנים לאחר אישור תוכנית הפרויקט בוועדות התכנון. על פי ההערכה, בעקבות הפרויקט שוויה של כל דירה צפוי לגדול בכ-500-400 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully