וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה נשית

רוני קדר

19.3.2009 / 13:05

נשים קרייריסטיות, סדנאות אימון אישי והדרכת קריירה, וסבתא ג'מילה אחת יקחו חלק בפאנל 'קריירה בכל גיל'

אם תשאלו את סבתא ג'מילה בת כמה היא בכל שנה היא תציין שהיא בת 68 לא כולל מע"מ. (סבתא ג'מילה מוכנה לדבר כמעט על הכל אך לא להסגיר את גילה האמיתי). 4 בנים ובת, 7 נכדים ו-4 נינים. היא כבר הספיקה להדליק את משואת העצמאות על פיתוח היזמות בגליל, לאחרונה זכתה בתואר לאחת הנשים החזקות בעולם מטעם המגזין "מארי קלר", ויש לה עוד כמה פרויקטים בדרך שהיא שואפת עוד להספיק ולהגשים.

גמ'ילה מעולם לא סיימה בית ספר ולמדה עד כיתה ב'. כך שעד עצם היום הזה, היא אינה יודעת לקרוא ולכתוב באף שפה אבל "סבתא ג'מילה" הוא בעצם מפעל של אישה אחת אמביציוזית, המובילה מזה 15 שנה עסק לייצור סבונים מצמחי בר. במפעל שבתפן מועסקים יותר מ-50 עובדים שכולן נשים, למעט בנה פואד המשמש בשנים האחרונות כמנכ"ל החברה. "בגלל שלגברים יותר קל בשוק העבודה, ולאשה יש יותר קושי, חשוב לי להעניק עדיפות דווקא לנשים כך שיהיה להן עבודה, בטחון וכבוד" כך מציינת ג'מילה. גם היום סבתא גמ'ילה הראשונה להגיע למפעל שבתפן והאחרונה לצאת עם שקיות זבל שנותרו במפעל. בדרך היא רוחצת את הכלים שבמטבח.

בכל גיל אפשרי

סיפור זה של סבתא ג'מילה ועוד רבים ושונים יקחו חלק בפאנל נשים בנושא "קריירה בכל גיל" אשר בו תשתתפנה נשות קריירה צעירות ומבוגרות.

בפאנל יתארחו לי קרפ, צעירה בת 24 שמכהנת כבעלים ומנהלת רשת קוסמטיקה המשווקת לכ-14 סניפים ברחבי הארץ. יעל קפיטולינק, בת 68, קומיקאית, סופרת "סיפורים מתעוררים לחיים", וכן סבתא ג'מילה, בת 68, בעלת חברה המשווקת את סדרת הסבונים הטבעית ליותר מ-15 מדינות. הנשים יספרו על התפתחות הקריירה שלהן, על הקשיים בהתקדמות וכן על חוויות אישיות אותן עברו לאורך התהליך.
בהמשך הפאנל יתקיימו סדנאות והדרכות בנושא קריירה, מיתוג אישי, גרפולוגיה וכן סדנת מנהיגות ואימון אישי.

יום שישי, 20 במרץ 8:30 בית יד לבנים. רחוב אחד העם, ראשון לציון.

ההשתתפות כרוכה בתשלום סמלי בסך 20 שקל המיועדים לתרומה. כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יהיו קודש להקמת בית לנשים הסובלות מאלימות בשיתוף עמותת ל.א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully