וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא אופטימיסט ב-GM

סוכנויות הידיעות

20.3.2009 / 15:47

"GM תהיה קלילה וגמישה יותר, פתרנו נושאים שהכשילו את החברה במשך שנים", אמר מנכ"ל GM ריק וגנר

אם יצרנית המכוניות ג'נרל מוטורס (GM) תשרוד את המשבר הכלכלי הנוכחי היא כבר לא תהיה אותה חברה שהיתה בשנה שעברה, כשהמנכ"ל ריק וגנר הגיע לקונגרס האמריקאי כדי לבקש סיוע – כך אמר וגנר בראיון לבלומברג.

GM משילה מעליה את המותגים סאטורן, סאאב והאמר ומקצצת 47 אלף משרות ברחבי העולם. ועדי העובדים של החברה ויתרו על מרבית ההטבות למפוטרים והסכימו להורדה בעלויות תוכנית ביטוח הבריאות. "מה שקרה, למעשה, הוא יצירה מחדש של ג'נרל מוטורס", אמר וגנר, אשר לוקח לעצמו שכר שנתי בשויי דולר אחר מאז שהחברה קיבלה כספי סיוע מהממשל האמריקאי בדצמבר כדי להימנע מפשיטת רגל.

"GM תהיה קלילה וגמישה יותר", אמר וגנר, והוסיף: "כדי לצאת מהמשבר אנחנו הורדנו בצורה משמעותית את עלויות החברה ופתרנו נושאים שהכשילו אותנו מבחינת תחרותיות במשך שנים רבות".

וגנר סיפר כי אין בכוונתו להתפטר מתפקידו בשלב זה: "אני מתכוון להישאר בתפקיד עד אשר אנחנו נצליח להחזיר את החברה למסלול התקין, ואפילו מעבר לזאת".

וגנר סיפר כי בראש סדר העדיפויות כרגע הוא להוכיח לנשיא אובמה ולצוות המשימה מטעמו כי GM יכולה לחזור לרווחיות – כדי שתוכל להחזיק בהלוואה שקיבלה בשווי 13.4 מיליארד דולר, ולקבל הלוואה נוספת בשווי 16.6 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully