וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי ההשקעות לקראת דו"חות בזק מחר: צפי לדו"חות חזקים המשקפים המשך צמיחה מרשימה של פעילות החברה

TheMarker

23.3.2009 / 12:40

בלידר שוקי הון מצפים להכנסות של כ-3 מיליארד שקל עם EBTIDA של כ-1.1 מילארד שקל עם שיעור של 37.5% מהמכירות



לקראת דו"חות הרבעון הרביעי ב2008 וכל שנת 2008 שיפורסמו מחר ה-24 למארס מעריכים היום האנליסטים בבתי ההשקעות אי.בי.אי, פסגות, הראל פיננסים ולידר שוקי הון, כי בזק צפויה להציג דו"חות סבירים אך טובים בהרבה מהרבעון המקביל שהיה רבעון חלש עבור החברה.



מטעם הראל פיננסים מעריך מנהל מחלקת מחקר ה-SellSide אמיר אדר כי עיקר תשומת הלב תופנה לעבר תחזית החברה לשנת 2009 בה מעריך אדר כי, בזק תתקשה לשמר את הישגיה לאור דעיכת מנועי הצמיחה בתחום הקווי, מאמצי ההחדרה של הרשת החדשה של פלאפון והמיתון במשק.



מפסגות מעריכה האנליסטית טליה לויברג כי בסך הכל צפויה בזק לספק עוד רבעון חיובי בדגש על שיעורי הרווחיות הממחישים את אסטרטגיית ההתייעלות של הקבוצה. בבית ההשקעות מצפים לעליה של 12%ב-EBTIDA ושל כ-27% ברווח הנקי.



עם זאת מסייגת לויברג כי, בשל המהלך השיווקי של בזק באח הגדול, המשך פריסת רשת ה-NGN וההכנות האחרונות לקראת הרשת החדשה של פלאפון תציג בזק רק צמיחה קלה בהכנסות. מחיר היעד של פסגות לבזק הוא 7.3 שקלים בהמלצת 'תשואת יתר'.



בלידר שוקי הון מצפים להכנסות של כ-3 מיליארד שקל עם EBTIDA של כ-1.1 מילארד שקל עם שיעור של 37.5% מהמכירות. לגבי הרווח התפעולי מעריכים בלידר כי הוא צפוי להיות נמוך ברבעון כתוצאה מהפרשה של כ-177 מיליון שקל בגין פרישה מוקדמת נוספת של עובדים ומנגד רווח הון של כ-53 מיליון שקל בגין מכירת נכסים.



הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות צפוי להערכת האנליסטים של לידר להסתכם בכ-300 מיליון שקל או רווח של 0.11 שקל למניה, כאשר קיים סיכוי לרווח נקי גבוה יותר הודות להוצאות מימון נמוכות. בלידר מעניקים לבזק המלצת קניה במחיר יעד של 8.5 שקלים למניה.



באי.בי.אי מעריכים כי פעילות הליבה של בזק צפויה להציג שחיקה בהכנסות על רקע התגברות התחרות מצד הוט ואינטרנט זהב שממשיכות לנגוס בנתח השוק. פלאפון בדומה למתחרותיה, צפויה להציג שורה עליונה חלשה יחסית עם ירידה קלה בהכנסות לצד שיעורי הרווחיות גבוהים.



לגבי בזק בינלאומי מעריכים באי.בי.אי שחברת הבת תמשיך להציג צמיחה בפעילות הליבה על רקע המשך גיוס מנויים, דולר חזק, שדרוג מהירויות גלישה וגידול בכמות דקות השימוש (בינ"ל). לגבי YES מעריכים באי.בי.אי כי היא תמשיך להציג שיפור לאור אובדן של 8,000 מנויים בהוט והשירות הלקוי. מחיר היעד של אי.בי.אי לבזק הוא 6.8 שקלים למניה בהמלצת 'נייטרלי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully